שיתוף
תגובות
חדשות » מעשי טבח קשים התגלו בעיירה נוספת באוקראינה
הורגים בלי אבחנה
לא רק בוצ'ה: מעשי טבח אכזריים לכאורה, נחשפו בעיירה נוספת באוקראינה. התושבים מדווחים כי הרוסים לא מפסיקים לתקוף מהאוויר עיירות מיושבות באזרחים
בתים הרוסים ללא חשמל וחימום | צילום: Drop of Light, שאטרסטוק

אחרי התמונות הקשות של גופות וקברי אחים בעיירה בוצ'ה ועל רקע אמירתו של זלנסקי כי "זוועות נוספות ייחשפו", כתב CNN סייר בבורודיאנקה, בפרוורי קייב. בסרטון שפורסם ברשת האמריקנית מתגלה פעם נוספת האכזריות של הכוחות הרוסיים.

בין היתר ניתן לראות בתיעוד גבר נורה בעודו רוכב על אופניו, וגופות רבות של נרצחים שפשוט מוטלות לאורך הרחובות הראשיים של העייר. חורבן גדול שורר בעיירה, ומבנים שהיו מחוברים זה לזה – הפכו להריסות באדמה.

אחד התושבים שנותרו בעיירה, מפני שלא היה לו לאן להמלט אמר בראיון: "החלק המפחיד ביותר היה כשהם באו. הם טסו מעל הבתים שלנו והטילו פצצות", אמר ל-CNN והוסיף: "אני לא יכול להישאר כאן, זה לא בטוח". לא רק שהעיר נהרסה בהתקפות אוויריות ומבנים הצטמצמו להריסות – הרוסים גם השתמשו בחלק מהבתים כבסיס לכוחות שלהם.

אתמול כזכור- אמר נשיא אוקראינה זלנסקי: "הזוועות של הרוסים באזור קייב צריכות להיחקר, ורוסיה צריכה להתמודד עם סנקציות כואבות חדשות. דיברתי על כך עם נשיא צרפת עמנואל מקרון. עוד דיברנו על משא ומתן וסיוע הומניטרי לערים החסומות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים