שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מעשרים מיטות למאה עשרים שנות מצוינות
העיקר הבריאות
לרגל 120 שנות מצוינות מצדיעים לשערי צדק על חומות העיר העתיקה
תגיות:
| צילום: ארנון בוסאני

 הערב הוארו חומות העיר העתיקה בירושלים וגשר המיתרים בכניסה לעיר לציון 120 שנים להקמתו של בית החולים הוותיק בישראל, המרכז הרפואי שערי צדק.

 שערי צדק הוקם ב- 27.1.1902 בירושלים על ידי ד"ר משה (מוריץ) ואלך רופא אגדי בירושלים בזמנו, מאז מעניק טיפול רפואי מקצועי ואנושי לתושבי העיר והסביבה.

  מבית חולים עם 20 מיטות אשפוז ו-40 פרות הפך שערי צדק לאחד מבתי החולים הגדולים בארץ המטפל במאות אלפי מטופלים בשנה עם 1,000 מיטות אשפוז.

 כיום שערי צדק הוא אחד מבתי החולים הגדולים והמובילים בישראל, שיש בו את כל מה שיש לרפואה המודרנית להציע לקהילה הירושלמית בפרט ולמדינת ישראל בכלל. מרכז הילודה הגדול בארץ משלב חדרי לידה טבעית בליווי צוות מנוסה ומסור עם 22,000 לידות בשנה וצפוי להתפתח ולהתרחב משמעותית בשנים הקרובות.

 הארת החומות וגשר המיתרים היא מחווה לציון חגיגות 120 שנות מצוינות של המרכז הרפואי בתמיכת ראש העיר משה ליאון, עיריית ירושלים והרל"י.

 מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין, "זכות גדולה זכינו להיות חלק מהמורשת הארוכה והמיוחדת של שערי צדק ולהוביל אותו בשנתו ה-120. פנינו למאה ועשרים השנים הבאות של התרחבות, קדמה ורפואה מובילה למען תושבי העיר".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים