שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מפגיני הפלג חסמו את ב"ב – ארבעה נעצרו
חוזרים להפגין
במשך כשעתיים גרמו המפגינים לשיבושי תנועה קשים בצירים מרכזיים עמוסים, אחרי שהתיישבו בשורה על כביש 4 סמוך לכניסה לבני ברק והניפו שלטים וכרזות נגד חוק הגיוס
הפגנת הפלג בבני ברק | צילום: אבי גדלוביץ, בחדרי חרדים
הפגנת הפלג |
צילום: אבי גדלוביץ, בחדרי חרדים

מאות מאנשי הפלג הירושלמי הפגינו היום (רביעי) נגד גיוס לצה"ל וחוקי הגיוס. המפגינים הגיעו לכביש גהה סמוך לגשר קוקה קולה בכניסה לבני ברק בשעה ארבע אחה"צ, שעה הנחשבת עמוסה במיוחד והתיישבו על הכביש תוך שהם חוסמים את התנועה וגורמים לשיבושים קשים ועומסי תנועה כבדים מאוד. המפגינים אחזו בשלטים אשר בהם נכתב "נמות ולא נתגייס", "חוק הגיוס- גזירת שמד" ועוד כרזות דומות נגד גיוס תלמידי ישיבות לצבא.

שעה קלה לאחר תחילת ההפגנה כוחות משטרה הגיעו למקום והחלו לפעול לפיזור ההפגנה. במהלך האירוע עוכבו לחקירה ארבעה מפגינים שהתעמתו עם השוטרים. המשטרה סגרה לתנועה את הכביש ואת כל הצירים הסמוכים, על מנת לפעול לפיזור ההפגנה.

בתום שעתיים סוערות ושיבושי תנועה קשים בכל האזור, התפזרו המפגינים בהוראת רבותיהם והכריזו על סיום ההפגנה. הם עזבו את האזור תוך כדי שירת "עוצו עצה", וסמוך לשעה שש הכביש נפתח מחדש לתנועה.

כזכור, לפני למעלה משבוע הצליחה הממשלה לאחר קשיים רבים להעביר את חוק הגיוס בכנסת ברוב דחוק, זאת ברקע הבטחת הבחירות של יש עתיד, להעביר את החוק האנטי-חרדי, עוד בקדנציה הנוכחית.

הפגנת הפלג בבני ברק | צילום: אבי גדלוביץ, בחדרי חרדים
פרשי משטרה בהפגנת הפלג בבני ברק | צילום: אבי גדלוביץ, בחדרי חרדים
הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים