שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » המפכ"ל שוחח עם נציגי המשטרה ברחבי העולם
אחרי הפיצוץ בהודו
"אני מבקש לוודא שכולכם שומרים על דריכות וערנות ושומרים על בטחונכם ובטחון בני משפחותיכם. יש לרענן את נהלי האבטחה ולפעול לאורם", אמר ניצב שבתאי לאנשיו
תגיות:
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי, שוחח הערב (ראשון) עם נציגי משטרת ישראל ברחבי העולם, בצל האירוע שהתרחש בסופ״ש שבו התפוצץ מטען בסמוך לנציגות ישראל בדלהי שבהודו.

בשיחת וידיאו שהתקיימה הערב אמר המפכ״ל: ״לאור ניסיון הפיגוע והמצב הביטחוני, אני מבקש לוודא שכולכם שומרים על דריכות וערנות ושומרים על בטחונכם ובטחון בני משפחותיכם. יש לרענן את נהלי האבטחה ולפעול לאורם. ברור לכל כי נציגי מדינת ישראל בחו״ל מהווים מטרה של ארגוני טרור, ומדינת ישראל תעשה כל שביכולתה על מנת להגן עליכם".

"בהזדמנות זו אני מביע הערכה רבה על עבודתכם המקצועית ובפרט בתקופה מאתגרת זו של אתגרי הקורונה. פעילותכם חשובה ומשמעותית, ואתם מביאים כבוד רב למשטרת ישראל ומדינת ישראל״.

קובי שבתאי | צילום: דוברות המשטרה

האגף לחקירות ומודיעין של משטרת ישראל באמצעות חטיבת המודיעין מפעיל 15 נציגים, קציני משטרה הפזורים ברחבי העולם. פעילות הנציגים מאפשרת שיתוף פעולה בינלאומי נרחב בין משטרת ישראל לארגוני אכיפה שונים בעולם, שמטרתו חיזוק יכולות אכיפה ומניעה של תופעות פשיעה שונות, בדגש על פשיעת הסייבר, הלבנת הון והפשיעה המאורגנת והבינלאומית.

פעילותם של הנציגים פזורים בעולם מאפשרת למשטרת ישראל יכולות אכיפה בינלאומיות. הנציגים מעשירים את יכולות המשטרה ומאפשרים התמודדות אפקטיבית עם פשיעה חוצת גבולות, המשפיעה באופן ישיר גם על האזרחים בישראל. פעילות נציגי משטרת ישראל בעולם הביאה לא אחת להישגים משמעותיים מול גורמי פשיעה שונים ולשיתוף פעולה שהביא לקידום יכולות אכיפה, מניעה ולמעצרם של גורמים עבריינים משמעותיים לאורך השנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים