שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפלגת 'הישראלים' 8 מנדטים – גוש 'רק לא ביבי' 66 מנדטים
סקר
סקר שנערך לאחר הכרזתם של רון חולדאי ואבי ניסנקורן על הקמת מפלגת 'הישראלים' מעניק למפלגתו של לפיד 12 מנדטים בלבד בעוד מפלגתו של סער יורדת ל- 17 מנדטים
רון חולדאי ואבי ניסנקורן | צילום: נס הפקות

סקר שנערך הלילה, זמן קצר לאחר ההכרזה על הקמת מפלגת "הישראלים" בראשות ראש העיר תל-אביב רון חולדאי וחבר הכנסת אבי ניסנקורן, מציג תמונת מצב מעוררת ענין על מפת הגושים ומצב המפלגות שיתמודדו ככל הנראה בבחירות הקרובות לכנסת.

על פי תוצאות הסקר שנערך על ידי 103FM, לו הבחירות היו נערכות היום מפת המנדטים הייתה כדלהלן:

הליכוד 26 , תקווה חדשה 17, ימינה ,13 יש עתיד 12, הרשימה המשותפת 12, הישראלים 8, ש"ס 8, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 7, מרצ 5, כחול לבן 4.

בשקלול מספר המנדטים עולה, כי גוש נתניהו והחרדים – 41, ימינה (שהעומד בראשה הכריז על התמודדותו לראשות הממשלה), 13, גוש אנטי ביבי – 66.

עוד בחן הסקר, אפשרות להקמת רשימה מאוחדת בגוש המרכז-שמאל אשר תכלול את יש עתיד, הישראלים, מרצ ועופר שלח. במקרה זה, הליכוד עולה במנדט ל-27, ואילו הרשימה המאוחדת תהיה המפלגה השניה בגודלה עם 25 מנדטים, מפלגתו של גדעון סער 'תקווה חדשה' יורדת במנדט וזוכה ל- 16 מנדטים, כאשר דווקא 'ימינה' היא שמרוויחה מהמהלך ומתחזקת במנדט נוסף וזוכה ל- 14 מנדטים.

עוד עולה מהסקר, כי תרחיש שכזה מחליש גם את הרשימה המשותפת שיורדת ל- 11 מנדטים, בעוד ישראל ביתנו וכחול לבן כלל אינן מושפעות מהקמת הרשימה המאוחדת.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים