שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מפלגת תקווה חדשה השיקה את מטות השטח
מעלים הילוך
קרבניטי מפלגת תקווה חדשה נאמו בפני 50 ראשי מטות ומנהלי שטח של המפלגה • גדעון סער: "אני קורא לכם לשמור על ממלכתיות ולא לרדת לשיח נמוך"
גדעון סער | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

הערב (ראשון) השיקה מפלגת תקווה חדשה את מערך השטח של המפלגה לקראת הבחירות לכנסת ה-24. באירוע ההשקה שנערך בזום, השתתפו חברי הכנסת מטעם הרשימה ולמעלה מ-50 ראשי מטות ומנהלי שטח ממטולה ועד אילת.

מערך השטח כולל ראשי ערים ומועצות וחברי מועצות, בהם ראש עיריית רמת גן וראש מטה הבחירות של המפלגה, כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית אילת והמועמד מטעם הרשימה מאיר יצחק הלוי, ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, ראש מועצת מטולה דוד אזולאי, וראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן.

יו"ר המפלגה, גדעון סער נאם בפני משתתפי המפגש הווירטואלי ואמר כי "עתיד המדינה תלוי בהצלחתנו. כמו שהיו מקרים בהיסטוריה שעתיד המדינה היה תלוי בקרב כזה או אחר, היום עתיד המדינה תלוי בזה שאנחנו נצליח בבחירות הקרובות כי אם לא נצליח מדינת ישראל תמשיך לשקוע בתוך התפוררות של הרקמה החברתית שלה, בתוך שנאה בין קבוצות האוכלוסייה וזה דבר שהוא יותר מסוכן מכל אחד מהאיומים החיצוניים שאני מכיר היטב".

סער אמר כי כל חייו הוא היה בקבינטים ביטחוניים, בוועדת חוץ ובטחון ובמכון למחקרי ביטחון לאומי, "ואני אומר לכם", המשיך יו"ר המפלגה, "כי כיום, האתגר הגדול ביותר הוא לשקם את המדינה וללכד בחזרה את החברה הישראלית לפני שההליכים ההרסניים שקורים בשנים האחרונות יקבלו תאוצה שלא ניתן יהיה יותר לבלום אותה.

סער התייחס לאנרכיה שהייתה בשבוע שחלף בגבעת הקפיטול בוושינגטון: "כולנו ראינו מה קרה בדמוקרטיה הגדולה ביותר בעולם לפני כמה ימים, דבר שלא יכולנו להעלות על הדעת בחלומות הכי קשים שלנו. זה נותן דוגמה לאן מובילה הקיצוניות, לאן מוביל הקיטוב בתוך החברה ולאן מובילה הנכונות לפרום את כללי המשחק הדמוקרטיים".

יו"ר המפלגה הציג בקשה למשתתפים: "התרגלנו לחיות עם שקרים ושנאה בתוכנו. כל מי שנמצא כאן קם כי אנחנו לא מוכנים להוריש את המציאות הזו לילדינו. אני קורא לכם לשמור על ממלכתיות ולא לרדת לשיח נמוך".

המועמדת מטעם המפלגה למ"מ ראש הממשלה, יו"ר ועדת הקורונה, ח"כ יפעת שאשא-ביטון, אמרה בשיחה כי "הבחירות האלה מיוחדות משני טעמים: אחת בגלל מציאות הקורונה ופעם שנייה כיוון שיש כאן אלטרנטיבה שלטונית אמיתית, מדובר בהזדמנות של ממש להחלפת השלטון ולהבאת שינוי ותקווה לאזרחי המדינה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים