שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » מפקד מערך הנ"מ ימונה לדובר צה"ל
כוכבי את כוכב
תא"ל כוכב יחליף בתפקידו את תת-אלוף הדי זילברמן. כוכב שירת במרבית השנים במערך ההגנה האווירית, ובעבר גם פיקד על המשטרה הצבאית
רן כוכב | צילום: חיל האוויר

מפקד מערך ההגנה האווירית, תת-אלוף רן כוכב, יחליף את תת-אלוף הדי זילברמן בתפקיד דובר צה"ל – כך הודיע היום (שישי) הרמטכ"ל, רב אלוף אביב כוכבי. זילברמן, שהחליף בתפקיד את רונן מנליס, מכהן בתפקיד מאז ספטמבר 2019.

בעבר שימש כוכב כקצין משטרה צבאית ראשי, ובעברו מילא תפקידים נוספים בחיל האוויר, בהם מפקד בית הספר להגנה אווירית. לכוכב תואר ראשון בתקשורת (ובמנהל עסקים), כמו גם שני תארים שניים. תוך כדי לימודיו, ערך והגיש את התכנית "רצועת הביטחון" בגלי צה"ל.

תא"ל כוכב נולד בשנת 1971. הוא התגייס בשנת 1989 למערך הנ"מ שהפך למערך ההגנה האווירית ושירת כלוחם ומפקד. כחלק משירותו הצבאי שימש כוכב כמפקד גדוד 66, מפקד גדוד "חרב מגן" המפעיל את מערכת "חץ", כמפקד כנף הגנת שמיים ותפקידים נוספים.

מדובר צה"ל נמסר כי "ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, החליט היום, למנות את תת-אלוף רן כוכב לתפקיד דובר צה"ל. המינוי אושר על ידי שר הביטחון, בני גנץ. תת-אלוף רן כוכב יחליף בתפקידו את תת-אלוף הדי זילברמן. המינוי יכנס לתוקף בחודשים הקרובים".

תא"ל הדי זילברמן צפוי לקבל דרגת אלוף לאחר שמינויו לנספח צה"ל בוושינגטון אושר. הוא שימש כדובר צה"ל מאז ספטמבר 2019. לפני כן שירת זילברמן כראש חטיבת התכנון באגף התכנון, כקצין אג"ם בפיקוד הצפון וכמפקד עוצבת עמוד האש.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים