שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מצ'ינג השידוכים יוצא לדרך
"הגפן"
העצה הפרקטית שהועלתה אתמול לראשונה: כל אחד מתנדב למען הרבות שידוכים, בדיוק כמו כל התנדבות אחרת בארגוני הצלה, עזרה וסעד, שמחת חולים או סיוע לנזקקים
הגר"ח שמרלר בכנס הגפן | צילום: שמואל דריי

כנס תקדימי לשדכנים וראשי קהילות מטעם ארגון 'הגפן' ו'קשר גלובל' יצר מיזם חדש ומעניין בשם "כל אחד יכול להיות שדכן". את המהלך יזם הגאון רבי חיים שמרלר שליט"א יו"ר אירגון 'הגפן' ורב ביהמ"ד צאנז י-ם, והוא הושק אמש בכנס אותו הנחה בהנחיית סגר"ע מודיעין עילית הרב טוביה פריינד, נאמו מגידי המישרים הגאון החסיד ר' מנשה רייזמן שליט"א והגאון ר' אשר דרוק שליט"א.

"הגפן" ביוזמה מיוחדת 'כולנו כאחד' למען מעוכבי שידוכים. העצה הפרקטית שהועלתה אתמול לראשונה: כל אחד מתנדב למען הרבות שידוכים, בדיוק כמו כל התנדבות אחרת בארגוני הצלה, עזרה וסעד, שמחת חולים או סיוע לנזקקים.

אם כל אחד יקדיש משעותיו ומזמנו למען המטרה הנשגבה וינסה לחשוב ולפעול למען מי שזקוק לשידוך. בין אם לנסות בעצמו לרקום ולהציע את השידוך ובין אם להתדפק על דלתי שדכנים מנוסים למענם – קרובה הישועת מצוקת המבוגרים להגיע. 

בכינוס המיוחד ששודר בכמה מוקדים בעולם הוכרז על מבצע מעין מצ'ינג, זה לוקח שעה יומית וזה שעה שבועית ואילו השלישי שלוש שעות כל חודש. יחד התווסף הרבה כוח אדם לשדכנים שיפעלו יחד בקידום והצעת שידוכים.

כל אחד יחד עם בני ביתו יחשבו ויתבוננו סביבם על הבחורים המבוגרים והבנות המבוגרות, ובמחשבה שכל אחד ישקיע, הן הבאת השמות והן במישור המעשי של ההצעה, יוכלו לבנות ולהקים בתים נאמנים בישראל. 

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים