שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מצפים לראות את קריסתה של הממשלה"
פרוש בטור
"אתמול, אחר החרפה הגדולה שהממשלה המיטה על הילולת התנא האלקי, באה הטלטלה כשח"כ זועבי משתחררת מהקואליציה". ח"כ מאיר פרוש בטור בעיתון המבשר
מאיר פרוש | צילום: משרד החינוך

כל אחד ביהדות החרדית בשמעו את תוצאות הבחירות האחרונות, ולאחר שהתעדכן בקשיים שאינם מאפשרים הקמת ממשלה שהיא קרובה יותר למסורת, עוקב בחרדה אחר הממשלה והמעשים החמורים שדרכם היא מנסה להכאיב ליהדות החרדית.

כאחד מתוך שלומי אמוני ישראל גם אני עוקב בדאגה אחר הממשלה הזו. בטורים הבאים אני רוצה לתת את המבט כנציגה של היהדות החרדית שתפקידו לייצג את דרישות הציבור ולעמוד בתוקף על שמירת עניני התורה, לבל יגעו זרים ביסודות הדת ולבל יפגעו חלילה בדברים שהם נגד התורה וההלכה. אציג את מה שעיני רואות במצב הפוליטי הנוכחי, לאחר מעקב של שלבים שקרו לאחרונה בעיתויים רבי משמעות.

לפני פורים, כשהיינו סמוכים לקריאת 'אשר החילות לנפול לפניו', כבר נוכחו לראות שהקואליציה הנוכחית אינה מסוגלת להעביר חוקים, והדבר בלט בפרט כשהם רצו להעביר את החוק המבקש להחליף את הגוף הבוחר את הרבנים הראשיים.

מאז, הם רצו להעביר חוקים נוספים, אך הדבר לא עלה בידם. ה' לא הצליח את דרכם. הם הפכו להיות ממשלה שאינה מתפקדת. זה היה תחילת נפילתה: החילות לנפול.

בימים הסמוכים לחג הפסח, גאולתן של ישראל, נפלה לבנה משמעותית ומרכזית מחומת הקואליציה. כולם כבר ראו שמשהו יסודי בקואליציה מתערער. הדמות שתפקידה לגבש ולאחד את הקואליציה, הכריזה בבטחה כי היא אינה מעוניינת להמשיך ולהיות שותפה בקואליציה. היה זה לדעתי קיום המשך הפסוק: החילות לנפול לפניו – נפול.

אתמול, ל"ג בעומר הילולא של הרשב"י, לאחר החרפה הגדולה שהממשלה המיטה על הילולת התנא האלקי, כאשר פגעו ברבבות יהודים שלא נתנו להם להגיע לציון רבי שמעון בר יוחאי כדרכם וכמסורת מדור דור, באה שוב הטלטלה מתוך שורות הקואליציה כשח"כ זועבי משתחררת אף היא ממנה.

ביום הבזיון הגדול, אנו רואים את ההמשך הישיר של הפסוק, עד לחלק השלישי שבו: החילות לנפול לפניו, נפול – תפול.

ועל זאת אנו מחכים כעת. אנו מצפים לראות את קריסתה המוחלטת של הממשלה הזו שהתייצבה על יסודות של גורמים שמבקשים להרוס את תורת ישראל, לחלן את עם ישראל ולחלל את קדושת ארץ ישראל.

זוהי ממשלה שמבקשת לפגוע בכל התחומים שהם צפור נפשה של היהדות החרדית, אם זה קדושת השבת, חומת הגיור, ערך לימוד התורה, קדושת המשפחה, סכנת הרפורמים ושמירת קדושת הכותל המערבי, עד לגזרות של חיי היום יום, כמעונות יום, כלים חד פעמיים ומס השתיה.

יש כבר ב"ה אור בקצה המנהרה. הממשלה הנוכחית, שהתחילה את דרכה עם 62 תומכים, ומיד לאחר מכן עם 61, הפכה במהלך הפסח עם 60 תומכים, וכיום הם כבר עומדים רק עם 59.

הם צוללים ב"ה כלפי מטה, ואנחנו מתחילים לראות שבסיעתא דשמיא נוכל בקרוב להתפטר מהממשלה הקלוקלת הזו. יש לקוות שתחתיה תקום ממשלה, שגם אם לא כל חבריה שומרים על קלה שבחמורה, ואף רחוק מכך, אבל יש להם רספקט והערכה לשומרי תורה, ויהיה רוב לנציגים שימנעו חקיקת לחוקק חוקים פוגעניים.

התנא האלקי אשר בטל כמה גזרות, זכותו תעמוד לנו לראות בטוב.

הצטרפו ועקבו אחר

2 תגובות

  1. בהחלט!
    צריך לנפיל את הממשלה, ולגייס את מיטב בנינו ובנותינו לצבא! אין לנו יותר זכות רק ללמוד תורה בלי לקחת חלק בהגנת המדינה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים