שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » מק'אפי ממשיכה לספק הגנה מקוונת מובילה לצרכנים
הגנה מקוונת
מק'אפי השלימה את מכירת העסק הארגוני שלה ביולי 2021. עסקה זו אפשרה למק'אפי להתמקד באופן ייחודי בעסקים הצרכניים שלה, ולהאיץ את האסטרטגיה
סייבר | צילום: Rawpixel.com, שאטרסטוק

מק'אפי מובילה עולמית בהגנה מקוונת, הכריזה על עדכון פורטפוליו הפתרונות מוכווני הצרכנים הטהור שלה, וזאת לאחר שהכריזה לאחרונה על מימוש העסק הארגוני שלה.

מק'אפי השלימה את מכירת העסק הארגוני שלה ביולי 2021. עסקה זו אפשרה למק'אפי להתמקד באופן ייחודי בעסקים הצרכניים שלה, ולהאיץ את האסטרטגיה שלה להיות לספקית המובילה של בהגנה מקוונת לצרכנים.

"מק'אפי ממשיכה לשמור על הפרטיות, האבטחה והזהות של הצרכנים שלנו כשהעולם הדיגיטלי מתפתח במהירות", אמר גאגן סינג, סגן נשיא ביצועי ומנהל הכנסות ומוצר ראשי, McAfee. "אנחנו ממשיכים לטעון בתוקף שהגנה משמעותית היא זכות אישית עבור כל צרכן, ולאחרונה פרסמנו עדכונים גדולים וראשונים בתעשייה, כולל McAfee Total Protection ו-Protection Score, שמגנים על הצרכנים באינטרנט, כולל על הפרטיות והזהות שלהם".

העסקים הארגוניים של מק'אפי נרכשו על ידי Symphony Technology Group (STG). STG הודיעה בסוף השנה שעברה כי רכשה גם את FireEye, חברת אבטחה נפרדת מונעת מודיעין. STG הכריזה לאחרונה על השקת Trellix, העסק שנוצר מהשילוב ההגנה הארגונית שרכשה ממק'אפי ו-FireEye.

"STG הייתה השותפה הנכונה לעזור לנו לעשות את השינוי הזה עבור לקוחות ועובדים ארגוניים, ואנו מצפים לראות את ההשפעה המתמשכת המובילה בתעשייה שתהיה לחברה המשולבת החדשה הזו", אמר סינג. "מה שלא השתנה הוא שמק'אפי תמשיך להיות לצד הצרכנים והשותפים ברחבי העולם".

מק'אפי ממשיכה לפעול כרגיל, ופועלת ללא לאות להגנה על צרכנים ברחבי העולם. אנו מודים לכל הלקוחות והשותפים שלנו על המשך נאמנותם והמטרה המשותפת ליהנות מהחיים המקוונים בביטחון.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים