שיתוף
תגובות
חדשות » מקדם ההדבקה עולה, ראשון לציון אדומה
הנתונים נחשפים
מקדם ההדבקה עומד על 1.4, שיעור הבדיקות החיוביות עולה, ראשל"צ ובמעלה אדומים, ערים אדומות עם זינוק של מאות אחוזים במאומתים, והתפרצות בבית אבות
מתחם בדיקות קורונה | צילום: William A. Morgan, שאטרסטוק

עם צאת השבת עולה כי על פי נתוני משרד הבריאות בסוף השבוע אובחנו 2,285 ישראלים כחיוביים לנגיף, כאשר אתמול אובחנו 1,775 בני אדם כחיוביים לנגיף – והיום 510. בסך הכול בוצעו אתמול כ-99 אלף בדיקות ושיעור החיוביים עמד על 1.82% – הנתון הגבוה ביותר בשבועות האחרונים. במקביל, מקדם ההדבקה ממשיך לעלות והוא עומד כבר על 1.4, הגבוה ביותר מאז 10 באוקטובר, דבר המעיד על התפשטות נרחבת של המגפה.

על פי נתוני משרד הבריאות בישראל כרגע שתי ערים אדומות – ראשון לציון ומעלה אדומים. בשתי הערים חל זינוק של מאות אחוזים במספר המאומתים. היישובים הכתומים הם כפר יאסיף, סכנין, חולון, אורנית, כפר יונה, באר יעקב, צור הדסה, ברכה, קריית גת, יד בנימין, גבעת זאב, דימונה ואלעד.

כאשר על פי ההגדרות החדשות של קבינט הקורונה, בכפוף לאישור של ועדת החינוך שתתכנס מחר, החל מיום שני יתקיימו הלימודים ביישובים האדומים והכתומים מרחוק – כל עוד בכיתה אין יותר מ-70% מחוסנים. עם זאת, בשלב זה לא ברור אם ועדת החינוך תאשר את ההחלטה שהתקבלה בקבינט הקורונה.

אולם לא רק שם קיים חשד של התפרצות הנגיף. גם בבית אבות בסביון – שם אובחנו 20 דיירים כחולי קורונה, לצד חמישה אנשי צוות שנדבקו. מחר כל הדיירים והעובדים בבית האבות, כ-400 איש, ייבדקו לקורונה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים