שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » מקורס דירקטורים ועד ניהול פרויקטים
הכשרות למנהלים
עובדים בעמדות ניהול בכירות למיניהן מהווים למעשה את החומר האנושי אשר יקבע את אופן ואופי התנהלות החברה או הארגון, ואת המידה בה הוא יצמח וישגשג
| צילום: freepik

ההשקעה בחומר אנושי זה אינה רק משתלמת ממגוון בחינות שונות, אלא מתבקשת והכרחית ממש. הכשרות מנהלים שונות – קורסים מקצועיים המיועדים למנהלים בעמדות ניהול שונות ובתחומי פעילות רבים ומגוונים, מהוות דרך מצוינת להעשיר את אותם מנהלים ולהשביח את תפקודם במסגרת הארגון. להלן מספר דוגמאות לקורסי הכשרות למנהלים שכדאי לכל ארגון להכיר, ולשקול ברצינות לשלוח אליהם את מנהלותיו ומנהליו:

קורס דירקטורים ונושאי משרה בכירה – קורס זה מקנה ידע מעמיק והיכרות עם מגוון רחב של שיקולים אשר רלבנטיים לפעילותו של דירקטור בחברה או ארגון. מנהלים בכירים ודירקטורים נדרשים ללמוד לעומק תחומים שונים הנוגעים להחלטות שמוטל עליהם לקבל, והחלטות אלו הן לרוב משמעותיות ואף הרות גורל בכל הנוגע לפעילות הארגון המדובר. קורס דירקטורים מאפשר חשיפה מעמיקה להיבטים משפטיים, פיננסיים, עסקיים וכיוצ"ב, הרלבנטיים לתהליכי קבלת ההחלטות של דירקטורים ודרגים ניהוליים בכירים בתאגידים, כמו גם לניהול התקין של הארגון. הקורס מסייע בפיתוח יכולות מתקדמות בתחום ותרגולן, יכולות המאפשרות לא רק תהליכי קבלת החלטות מושכלים ונבונים יותר, אלא גם פיקוח ובקרה מקצועיים ואפקטיביים יותר על תפקוד הארגון, במבט על.

קורס ניהול פרויקטים – בעולם העסקים של היום, רבות מהמטרות העיקריות והיומיומיות של ארגונים שונים מושגות באמצעות הגדרת פרויקטים והוצאתם אל הפועל. על מנת לנהל פרויקט בצורה מוצלחת ויעילה נדרשת ממנהלי הפרויקט חשיבה יצירתית, היכרות עם הכלים המתקדמים בתחום העומדים לרשותם, הבנה של צרכי הארגון ומקומו של הפרויקט כמענה לצרכים אלו, יכולת להתמודד עם בעיות בלתי צפויות ועם דרישות ספציפיות של לקוחות ועוד. את שלל הכלים המתקדמים הקיימים כיום בתחום ניהול הפרויקטים ניתן ללמוד ולסגל במסגרת קורס ניהול פרויקטים מקצועי המיועד למנהלי פרויקטים בדרגות שונות, מכל תחום עיסוק ופעילות.

אנגלית עסקית – קורס זה רלבנטי עבור עובדים רבים, אך חשוב והכרחי במיוחד עבור מנהלים בכל דרגי הניהול האפשריים. במידה ומנהל בעולם של היום אינו שולט באנגלית בצורה טובה ומעמיקה, כדאי שישפר את שליטתו בשפה הבינלאומית. בעולם הגלובאלי של המאה העשרים ואחת בו כל ארגון כמעט נמצא בתקשורת מסוגים שונים מול גורמים שונים בעולם, על כל מנהל לשלוט באנגלית ברמה טובה לפחות, עם דגש על אנגלית עסקית. קורס אנגלית עסקית יכול להעניק למנהלים את הרקע והבסיס העמוק הנדרשים על מנת לשלוט בשפה באוריינטציה עסקית, וליישם שליטה זו במסגרת תפקידו בארגון. הקורס כולל כמובן דגש הן על דיבור והן על קריאה וכתיבה, כמו גם טכניקות ייעודיות להצגה עצמית ולהצגה של הארגון בפני גורמים דוברי שפה זרה. בעולם של ימינו, קשה להפריז בחשיבות של שליטה טובה בשפה זרה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים