שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מקימים ממשלה במטרה לחלל שם שמיים"
פרוש תוקף
סגה"ש פרוש על חוק הגיוס: "התנגדנו לחוק הזה בעבר כשליברמן הביא אותו לכנסת. כל הזמן אמרתי, שבמצב הכי גרוע נקבל את החוק הזה ויותר גרוע ממה שהיה – לא יהיה"
תגיות:
מאיר פרוש | צילום: משרד החינוך

סגן השר מאיר פרוש התייחס בראיון ליקי אדמקר וישי לפידות ב'קול ברמה' להקמת הממשלה המסתמנת ואמר כי "את אשר יגורנו בא, על זה התרענו כל הזמן. בליכוד אמנם לא כולם מניחים תפילין, אבל אף אחד שם לא חשב לפתוח מרכולים ותחבורה ציבורית בשבת. כאן מקימים ממשלה במטרה לחלל שם שמיים".

"מעולם לא היו הסכמים קואליציונים עם כל כך הרבה התרסה כלפי שמיים. היהדות החרדית לא תשקוט, נעשה הכל כדי לפרק את הממשלה הזאת. לא היה כדבר הזה בכל ממשלות ישראל, עם התרסה ומרידה בתורה מצד אנשים עם כיפות שמקימים ממשלה שתקדם תחבורה ציבורית בשבת, תפגע בחינוך ותכפה עלינו לימודי ליב"ה".

"לא דבקנו דווקא בנתניהו אלא במפלגה שהכי קרובה למסורת ישראל. נפתלי בנט יצטער על היום הזה, כי השותפים שלו יובילו אותו לפגיעה בכל הדברים שהוא האמין בהם. סער ואלקין ידעו להטיף לנו מוסר על דבר שחשובים להם, אבל מכרו את הכל בשביל הנקמה הטיפשית בנתניהו. כך גם בציבור הדתי לאומי, כשאין מסגרת והם לא כפופים לאף אחד, אז הכל מותר".

"אני לא יודע מה גדעון סער עושה כשהוא הולך לבתי גדולי ישראל, אולי הוא מבקש מחילה ורוצה לחזור בתשובה". מבקשים להטיל עלינו חוק גיוס עם יעדים שלא נעמוד בהם. התנגדנו לחוק הזה בעבר כשליברמן הביא אותו לכנסת בהוראת גדו"י. כל הזמן אמרתי, שבמצב הכי גרוע נקבל את החוק הזה ויותר גרוע ממה שהיה – לא יהיה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים