שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מקלב: "אם יהיה סגר, החרדים לא יתמרדו"
מפריך את השמועות
הח"כ תקף את התנהלות הממשלה במלחמה נגד הקורונה: "הממשלה היא חצי אנרכיסטית. הסיבה שהם לא מצליחים להילחם בנגיף כי הם לא מאמינים בקורונה"
אורי מקלב | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בימים האחרונים הדיבורים על סגר נראים קרובים מתמיד, בעקבות כך נשמעו גורמים חרדים שטענו כי הציבור לא יציית לסגר. ח"כ אורי מקלב מפריך את הדיבורים ואומר הערב בראיון לקול ברמה כי "אם הממשלה תקבל החלטה על סגר הציבור החרדי לא יתמרד, נעשה מה שגדולי ישראל יורו לנו. אם יהיה מי שיתמרד זה לא הציבור החרדי אלא הציבור החילוני שאיבד אימון בממשלה הזו".

בהמשך השיחה, ח"כ מקלב תקף את התנהלות הממשלה במלחמה נגד הקורונה: "הממשלה היא חצי אנרכיסטית, גם ישראל ביתנו וגם תקווה חדשה מתנהגים כמו מכחישי קורונה. הסיבה שהם לא מצליחים להילחם בנגיף כי הם לא מאמינים בקורונה. אנחנו משלמים היום על הכשלים של מנהיגי הממשלה".

"תקציב הישיבות הוא רק חלק מכל התקציב" אומר מקלב. "בנוסף, התקציב הקרוב לא יהיה כמו תקציב שאנחנו היינו מעבירים. אנחנו לא נצביע בעד הסעיפים של תקציב הישיבות כי אנחנו מסתכלים על הכל כמקשה אחת".

בסיום ח"כ מקלב התייחס לסערה בבית שמש: "עשרות שנים אני מגיע לפתיחת שנת הלימודים מעולם לא ראינו מה שקורה בבית שמש, אין שם מאבק על הלגיטימיות של החינוך החרדי, בבית שמש יש אגף לחינוך חרדי יש מחזיק תיק חרדי. פתיחת שנת הלימודים זה יום הדין של רשות מקומית והם נכשלו, לא הייתה ישיבה הערכות אחת עם הת"תים שתלמידיהם לומדים תחת השמש הקופחת, הכל מגיע מניקור פוליטי ואסור לעבור עליו לסדר היום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היכולת החשובה בחיים היא היכולת להשתנות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים