שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "החלטה מנותקת ומנוכרת כלפי הנוסעים"
הגבלות שושן פורים
בכירים ביהדות התורה: "כשיו נוספה עלילת דם, כאילו וועדת החריגים של המישטר החילוני, נותנת "הנחות" לחרדים ולא לחילונים. ארור המן אשר בקש לאבדי"
תגיות:
חה"כ אורי מקלב | צילום: David Cohen 156, שאטרסטוק

סגן שרת התחבורה אורי מקלב במקפה חריפה על החלטת הקבינט מיום שישי להפסקת התחבורה לירושלים ומירושלים הערב ומחר יום ראשון שושן פורים: "החלטת הקבינט הינה החלטה מנותקת ומנוכרת כלפי הנוסעים, המונעת מאנשים וילדיהם את לשוב לבתיהם".

"אי אפשר לקבל החלטה שכזו שעות ספורות קודם כניסת השבת כאשר אנשים כבר יצאו מירושלים או הגיעו לירושלים וכעת לא יכולים לשוב – זוהי החלטה לא מידתית ופוגענית, הממשלה סוחבת ונגררת בהחלטות שלה. – איפה נשמע שמקבלים כזו החלטה בתוך חג הפורים על חג הפורים".

"לצערנו הממשלה לא ראתה לנגד עיניה את משמעות החלטה שכזו. – אני קורא לממשלה לאפשר לאנשים לשוב לבתיהם", מסר מקלב בהודעה חריפה וחריגה נגד ההחלטה שהתקבלה ביוזמת שרת התחבורה מירי רגב.

ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה אישרה ביום שישי כי במוצאי שבת ועד ליום ראשון בחצות (שבין ראשון לשני) תאסר תנועת הסעות מאורגנות לירושלים וממנה, למעט הסעות עובדים והסעות למוסדות חינוך ומוסדות רווחה שפעילותם מותרת. כמו כן תנועת התחבורה הציבורית לירושלים וממנה תופסק לחלוטין בפרק זמן זה. הקנס למפעיל הסעה בניגוד לתקנות יהיה בגובה של 5,000 ש״ח.

בכירים ביהדות התורה אמרו הערב כי "התחקיר המוטה נגד החרדים הנכנסים לארץ, נועד לשלול זכויות אדם בסיסיות של הציבור החרדי. זאת הכנת דעת קהל להכנסתו לגטאות סגורות כמו סגירת תח"צ בפורים בירושלים ויצירת סגרים לשכונות חרדיות. עכשיו נוספה עלילת דם, כאילו וועדת החריגים של המישטר החילוני, נותנת "הנחות" לחרדים ולא לחילונים. זהו עוד שלב בבניין ההסתה ההולך ונבנה בשיטתיות אנטישמית קלאסית".

"בתחילה שכנעו את ההמון המוסת, כאילו החרדים מפיצי המגיפה, בכל כלי התשקורת. כעת העלילו כאילו וועדת החריגים מפלה חרדים לטובה. ביום הפורים המשולש נאמר: "ארור המן אשר בקש לאבדי". הנה האמת, למי שעוד אכפת לו לדעת:  וועדת חריגים היא כשלון אחד גדול, ולא חשוב לאיזה מגזר. סגירת השמים היא עוול ופשע חמור נגד כל האזרחים. מטרתה לכסות על הכשלון המחפיר של הכנסת אלפי מטיילים מאבו דאבי דרך דרום אמריקה ובעיקר ממזרח אירופה, ללא בדיקה כלל. רובם אינם חרדים".

"ללשכות חברי סיעת יהדות התורה, מגיעות זעקות שבר של משפחות חצויות משני עברי הים. אנו עמלים בשבועות האחרונים לנסות לביטול גזירות מלכות הרשעה, רק במקרים הומניטריים דחופים, ללא הבדל דת וגזע".

"הוועדה הכוללת פקידים בודדים ועלומים, קורסת ולא מצליחה להגיע לכל המקרים. סאת עובדה. תוהו ובוהו. המעט שאנו יכולים לעשות הוא לזעוק למען אותם מסכנים שחייבים לצאת או להיכנס לטיפול רפואי דחוף וכיו"ב. כמובן בכפוף לבדיקות קורונה ובידוד ביתי וללא סיכון בריאותי".

"מזמן קראנו לפתוח את השמיים לכל המחלימים והמחוסנים ולבדוק היטב את הנכנסים במעבדות קורונה המוצבות בנתב"ג ולסיים עם הפשע של נורדת מסך הברזל, נגד יהודים מחו"ל ואזרחי ישראל. אנו חוזרים וקוראים שוב, לפתוח את נתב"ג בפיקוח בריאותי, הפעם מסיבה נוספת: למנוע גזענות אנטישמיות והסתה נגד מגזרים חרדים ולסכסך את אזרחי ישראל אלו באלו", דברי הבכיר ביהדות התורה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים