שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מקלט ציבורי בצפת שימש את המיסיון
במסווה של חסד
אנשי הקהילה המיסיונרית המכנה עצמה 'נהרי מים חיים' הפעילו את מה שכינו 'מרכז עזרה הומניטרי' במקלט הציבורי ברחוב מליבו 2 בצפת
הרב וולקן בכניסה למרכז המיסיונרי שנסגר | צילום: אור לאחים

ארגון מיסיונרי המכנה עצמו 'נהרי מים חיים' הפעיל מרכז מיסיונרי בלב העיר צפת, תוך שימוש במקלט ציבורי השייך לעיריית צפת.

ממידע שפרסם ארגון 'אור לאחים' עולה, כי הארגון פעל במסווה של חלוקת מצרכים לנזקקים, תוך הצמדת הכינוי 'מרכז עזרה הומניטרי' למרכז המיסיונרי שהוקם במקלט הציבורי שברחוב מליבו 2 (סוף רחוב הגולן מצד ימין).

עם גילוי דבר הפעילות, פנה מנהל האגף למאבק במיסיון ב'אור לאחים', הרב בנימין וולקן, לראש עיריית צפת שוקי אוחנה והעמידו על העובדה שקהילת 'נהרי מים חיים' הינה קהילה משיחית ידועה שמרכז פעילותה המיסיונרית נמצא בעיר כרמיאל.

וולקן ציין כי תחת מסווה של פעילות הומניטרית, מבקשים אותם מיסיונרים להקים חדר פיקוד קדמי בעיר צפת, לפתות יהודים תמימים תוך התמקדות בקהילת העולים החדשים, יוצאי חבר העמים, לשכנעם להמיר את דתם ואת דת אבותיהם, השם ישמור. עוד ציין, כי בנוסף לחומרת המעשים של הקהילה, מדובר בפעילות מתוך מקלט ציבורי שאמור לשמש את כלל תושבי העיר צפת בעיתות חירום.

"מחריד לגלות שפעילים מיסיונרים מנצלים את טוב ליבה של העירייה ועושים שימוש נואל במבנה ששייך לעירייה ולציבור כולו, וקיים חשד שהם יפעלו למטרות שכנוע של יהודים", כתב וולקן במכתב שייגר לראש העיר, רב העיר וחברי מועצת העיר צפת.

הפעילות הציבורית הועילה והובילה לכך שהמרכז המיסיונרי סגר השבוע את שעריו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים