שיתוף
תגובות
לאישה » טיפים » כך תרגישו ל"ג בעומר גם בלי המדורה
טיפים
האווירה קצת מאכזבת בלי מירון ומדורות אבל אפשר בקלות להפוך גם את היום הזה, למרות הקורונה לחג עם משמעות והנאה
תגיות:
ריקודים בל"ג בעומר | צילום: RnDmS, שאטרסטוק

קצת מוזר לספור 33 בעומר בלי להריח את העשן בכל רחבי העיר, בלי תלונות על קריסת מערך התחבורה הציבורית למירון ובלי תמונות של ילדי חלאקה מתוקים בפתח הציון על קברו של רשב"י. ולמרות השוני והתקופה המוזרה, אפשר להכניס את אווירת ל"ג בעומר אל תוך הבית פנימה. בכמה טריקים הופכים את יום שלישי מיום שלישי לחגיגת ל"ג בעומר ביתית.

על האש בבית – חלק מטעמי לג בעומר הם תפוחי האדמה הנצלים בלהבות, מרשמלו נמס ובצלים שרופים. אין סיבה לוותר על הטוב הזה. גם אם לא בחוץ, גם אם לא במדורה, אפשר בהחלט להכין מרשמלו, תפוח אדמה או בצל אפילו על הכיריים בבית וחוץ מהטעם להרוויח על הדרך גם ריח של מדורה.

מוסיקה – סוף סוף אחרי כחודש ללא מוסיקה, היא שוב חוזרת אל חיינו. חלק מאווירת היום הם השירים ואם ננגן בווליום גבוה שירים מתאימים ליום, אווירת היום תורגש. בערוץ היוטיוב של בחזית ניתן למצוא עשרות שירים מתאימים שכשמאזינים אליהם ועוצמים את העיניים, אפשר לרגע להרגיע במירון עצמה.

לג בעומר רוחני – ל"ג בעומר הוא יום האזכרה של רבי שמעון בר יוחאי ויש מי שבוחר לציין דווקא את הפן הרוחני של היום. אפשר להתאסף כל המשפחה, לשבת ביחד ולחלק את ספר התהילים לעילוי נשמת רבי שמעון בר יוחאי ולתפילות ובקשות עבור כל מי שצריך.

ארוחת חג – בניגוד לרוב החגים היהודיים, בל"ג בעומר אין מקום מקום מיוחד לאוכל. אין מאכל מיוחד או סעודה מיוחדת, אבל העובדה שאין לא אומרת שאי אפשר לעשות זאת בכל מקרה. כדי לצקת תחושה חגיגית ליום הזה, אפשר להכין סעודה מיוחדת, להתאסף כל המשפחה ולשבת אל השולחן לארוחה לא שגרתית באמצע השבוע כדי להזכיר לכולם: היום חג.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים