שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מרן הגר"ח הדריך כיצד לחנך לאהבת ה'
למזכ"ל אריאל
מזכ"ל אריאל, דביר עמיאור אמר לאחר הביקור אצל הגר"ח: "ראיתי אדם קדוש, זאת זכות גדולה להיפגש עם אחד מצדיקי הדור, להתברך ולקבל הכוונה בעשייה החינוכית"
דביר עמיאור מזכ"ל תנועת הנוער 'אריאל' בביקורו אצל מרן הר"ח קנייבסקי | צילום: באדיבות המצלם

הבוקר ערך דביר עמיאור מזכ"ל תנועת הנוער אריאל ביקור מיוחד אצל מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א במהלך הביקור שאל את מרן כיצד לחנך לאהבת ה' ולעבודת ה'? וכדרכו ענה מרן שליט"א בקיצור נמרץ "להתפלל".

כבר בשנים האחרונות נפתחו סניפים בשכונת רמות ב' בירושלים, גני מודיעין ובהר שמואל. פתיחת הסניפים למגזר החרדי באה כחלק מחזונו של המזכ"ל דביר עמיאור, שמבקש לפתוח את התנועה לציבורים נוספים.

בעת פתיחת סניף אריאל בהר שמואל אמר הרב שלמה כהן, רב הקהילה המקומית כי "אנחנו מאוד שמחים לקבל את תנועת הנוער אריאל לשכונה שלנו. מאוד חשוב לנו שהילדים שלנו יהיו עסוקים בדברים חשובים וקדושים בשעות אחר הצהריים, שעות הפנאי. אנחנו מאוד שמחים שהתנועה שיתפה פעולה ומצאה שיח משותף לצרכים שלנו. אנו מודים לתנועה על ההשקעה הגדולה במשאבים שלה".

עוד ציין הרב כי "מה שמתאים את תנועת אריאל לקהילתנו היא המעטפת התורנית-רוחנית שיש בתנועה ההולמת את הערכים שלנו, ובראש ובראשונה בהיות הפעילות נפרדת לחלוטין. כמו שבבית כנסת יש סגנונות שונים ואנשים שונים, כך בשכונה ובבית כנסת שלנו יש אנשים שונים ולמי שמתאים הסניף זה דבר מבורך וחשוב. ישנה השגחה רוחנית מטעם הקהילה על הנעשה והנלמד בסניף".

מזכ"ל אריאל, דביר עמיאור אמר לאחר הביקור אצל הגר"ח: "ראיתי אדם קדוש, זאת זכות גדולה להיפגש עם אחד מצדיקי הדור, להתברך ולקבל הכוונה בעשייה החינוכית למען ילדי ישראל".

עוד הוסיף עמיאור כי "פתיחת התנועה לציבורים נוספים מדובר בצעד היסטורי בתולדותיו של העם היהודי, בו ילדים מרקעים שונים יפעלו, יתחנכו וייהנו תחת תנועה אחת הקוראת בשם ה' ומציבה כתנאי ייסוד, מוצק ובלתי ניתן לשינוי את הנאמנות לתורה. אחדות זו היא שתזכה אותנו במהרה לבניין אריאל".

תנועת הנוער אריאל מונה כיום 15,000 חניכים וחניכות ב-165 סניפים מקצרין ועד אילת, התנועה נוסדה לציבור הדתי לאומי ובשנים האחרונות תנועת אריאל פועלת לפתוח סניפים ייעודיים לציבור החרדי.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים