שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מרן הגר"ח והגרי"ג במכתב חריף נגד מתווה הכותל
מחאה נמרצת
במכתב נאמר: "הננו בזה למחות בעוז נגד הכוונה לחלל את קדושת הכותל המערבי על ידי נתינת מקום והכרה למהרסי הדת רח"ל, אשר רצונם לעקור את הכל ולחלל שם שמים ח"ו"
מרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין ומרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי | צילום: באדיבות המצלם

מרנן ורבנן גדולי הדור מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א ומרן רה"י הגרי"ג אדלשטיין שליט"א יצאו הבוקר בקריאה נחרצת להגן על קדושת הכותל, מפני השר כהנא ומתווה הכותל שעשוי להביא לחילול המקום וחילול שם שמיים רח"ל.

במכתבם כתבו גדולי התורה:

על שמועה נוראה כי באה שקמו מזרע ישראל להשבית ולהכרית כל קדשי ישראל ולאחר שעמלים למוטט את חומות הכשרות והגיורים היל"ת שנבנו בעמל להציל ככל האפשר, לא נתקררה דעתם ורוצים לפגוע בשריד בית מקדשנו, הכותל המערבי שלא נסתלקה ממנו שכינה מעולם.

והננו בזה למחות בעוז נגד הכוונה לחלל את קדושת הכותל המערבי על ידי נתינת מקום והכרה למהרסי הדת רח"ל, אשר רצונם לעקור את הכל ולחלל שם שמים ח"ו. 

ועל כל אחד ואחד לעשות הכל למנוע את החרפה במקום הקדוש, ולהתחזק בתורה ובתפילה, למען נזכה למניעת חילול השם ולביאת משיח צדקינו במהרה.

על החתום: גרשון אדלשטיין, חיים קנייבסקי.

כזכור, בממשלת השמד של לפיד- בנט רוצים לשנות את כל הסטטוס קוו בכל מה שקשור לנושאי דת ומדינה, כאשר החלו ברפורמת הכשרות, נסיעה בתחבורה ציבורית בשבת, וכעת מתווה הכותל, בו הם חותרים לשנות את הסטטוס קוו ולאפשר לכל הזרמים חופש פולחן (גם לרפורמים ולקונסרבטיבים).

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
האדם העשיר ביותר הוא לא זה שיש לו הכי הרבה, אלא זה שצריך הכי פחות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים