שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מרן רה"י מספיד – 37 נזקקו לעזרה ראשונה
דרכי ציון אבלות
עלה להספיד הגאון רבי יצחק זילברשטיין גיסו של מרן זצוק"ל שהפסיק באצע דיבורו כדי לכבד את מרן ראש הישיבה להספיד
מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מספיד | צילום: באדיבות הצלם

רבבות עם ישראל משתתפים כעת במסע ההלוויה הגדול ביותר שידעה העיר בני ברק. בתחילה עלה הגאון הרב משה סמוטני לאמירת פרקי תהילים, לאחריו עלה לאמירת סליחות הגאון הרב משה בויאר. לאחר מכן עלה להספיד הגאון רבי יצחק זילברשטיין גיסו של מרן זצוק"ל שהפסיק באצע דיבורו כדי לכבד את מרן ראש הישיבה להספיד.

צוותים גדולים של מגן דוד אדום ואיחוד הצלה, בהם ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועי חירום, אוטובוסים לטיפול נמרץ וחוליות עזרה ראשונה פרוסים בבני ברק כחלק מהאבטחה הרפואית.

עד כה (12:30) החובשים והפראמדיקים של ארגוני החירום העניקו טיפול רפואי ל-37 בני אדם שנפצעו באורח קל, התעלפו וחשו ברע. 3 פונו להמשך טיפול בבית חולים.

עוד מצויין כי בניגוד להודעות פייק, רשתות הקשר והתקשורת של מגן דוד אדום פועלות כסדרן מתחילת האירוע ועד לרגע זה ללא כל בעיה.

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, מסר בתום הערכת מצב בחמ"ל משטרת ישראל בהשתתפות המפכ"ל: "ההתארגנות שהובילו המפכ״ל שבתאי ומפקד המחוז והאירוע אשד מרשימה. כמו גם שיתוף הפעולה הבין-משרדי הנרחב בהובלת מנכ״ל המשרד לבט״פ, תומר לוטן. נראה כי ההכנה המוקדמת של הציבור נותנת את אותותיה ונכון לעכשיו אזרחי ישראל משתפים פעולה וזה חשוב".

השר הוסיף: "הלוויה של רב כל כך משמעותי בלאומיות הישראלית צריכה להיות מכובדת. ההתכוננות, המחשבה על התרחישים השונים שעלולים להתפתח, משנה הזהירות שננקט והמשמעת הציבורית המופגנת הן כולן מפתח לכך שהאירוע יסתיים בשלום. אני רוצה להודות לעיריית בני ברק ולרבנים על רתימת הציבור וסיוע למערכי ההסברה והדוברות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים