שיתוף
תגובות
יהדות » מרן שר התורה בהתבטאות חריגה
"חובת ההשתדלות"
במענה לשו"ת נדיר הורה מרן שר התורה כי בעצם רכישת כרטיס הגרלה של ׳ישיבה על קברו' מקיימים את חובת ההשתדלות לפרנסה • כל הפרטים על השו״ת הנדיר
מרן הגר"ח קנייבסקי | צילום: באדיבות המצלם

במענה לשו"ת נדיר ששיגרו אליו ראשי הנהלת ׳ישיבה על קברו׳ הורה מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א כי בעצם רכישת כרטיס הגרלה להגרלת הענק של ׳ישיבה על קברו' מקיימים את חובת ההשתדלות לפרנסה • כל הפרטים על השו״ת הנדיר

ממש בעוד ימים ספורים תיערך הגרלת ענק חסרת תקדים על סך של מאה אלף דולר במזומן. ההגרלה שנערכת במסגרת מבצע ההתרמה של בית המדרש הגדול בעולם – ׳ישיבה על קברו׳, הפכה לשיחת היום במגזר החרדי ואף בהיכלי הישיבות והכוללים מה שגרם לדיון הלכתי סוער.

רוצה לעשות את חובת ההשתדלות שלך לפרנסה? הקליק כאן ועכשיו.

ראשי הנהלת בית המדרש הגדול בעולם ׳ישיבה על קברו׳ החליטו לעלות למעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א ולברר אצלו האם ברכישת כרטיס הגרלה להגרלת הענק של ׳ישיבה על קברו׳ מקיימים את חובת ההשתדלות לפרנסה, או שדבר כזה לא נכלל בגדר ההשתדלות בשל הסיכויים המועטים לזכות.

מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט״א השיב בכתב ידו על השו״ת הנדיר ואמר כי ברכישת כרטיס הגרלה של ׳ישיבה על קברו׳ בהחלט מקיימים את חובת ההשתדלות לפרנסה. שכן על ידי רכישת הכרטיס הרוכש נכנס להגרלה על סכום עצום שבוודאי יעזור לפרנסתו.

בהנהלת בית המדרש הגדול בעולם – ׳ישיבה על קברו׳ מציינים כי בעוד ממש ימים ספורים תיערך הגרלת הענק ועל כן יש להזדרז ולרכוש בהקדם האפשרי את כרטיסי ההגרלה בכדי למנוע אי נעימות ברגע האחרון. מדובר כאמור בהגרלה שטרם נראתה, במסגרתה יוגרל סכום של מאה אלף דולר במזומן. רוצה מאה אלף דולר?

רוצה לעשות את חובת ההשתדלות שלך לפרנסה? הקליק כאן ועכשיו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים