שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » עולם הישיבות » מרן הגר"ח הורה לסגור את הת"תים למספר ימים
הנכד עדכן את רה"מ
במכתב עליו חתמו מרן שר התורה ומרן רה"י נכתב כי "נאלצים ללמוד בביתם לזמן קצר בגלל ריבוי חולים. לעודד הלימוד והתפילה ולפתוח מחדש מיד כשמתאפשר"
מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי חותם על המכתב | צילום: באדיבות המצלם

הרב יעקב קנייבסקי, נכדו ונאמן ביתו של מרן שר התורה הגאון רבי קנייבסקי שליט"א, שוחח הבוקר (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, לקראת הסגר שיחל הלילה בחצות. הנכד עדכן את נתניהו כי מרן הורה לסגור את תלמודי התורה למספר ימים, בעקבות נתוני התחלואה הקשים.

במהלך השיחה העביר הנכד הרב יעקב קנייבסקי לראש הממשלה, בשם מרן שר התורה, את ברכתו על מבצע החיסונים המוצלח שהוביל למען מדינת ישראל וציין כי הרב מורה לכל שומעי לקחו להתחסן ולשמור על כל ההוראות של משרד הבריאות והרופאים.

מרן ראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין שליט"א חותם על המכתב | צילום: באדיבות המצלם

במכתב עליו חתמו בצהרים מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי יחד עם מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א נכתב כי "לאחר שבעוה"ר נאלצים תשב"ר ללמוד בביתם לזמן קצר בגלל ריבוי חולים. על המנהלים והמלמדים עם ההורים מוטלת החוברה לעשות כל מאמץ שח"ו לא יגרם ביטול תורה של תשב"ר ולעודד הלימוד והתפילה ביתר שאת וביתר עוז. ולפתוח מחדש את הת"תים מיד כשמתאפשר".

עוד הוסיפו בפנייה מיוחד לילדי ישראל כי "אתם תשב"ר שבזכות הבל פיכם הטהור מתקיים העולם תתחזקו מאוד בימים אלו בתורה תפילה וכיבוד אב ואם ותזכו לגדול תלמידי חכמים מופלגים מתוך בריאות גופא ונהורא מעלי'ה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ הרב ישראל אייכלר המחלים בביתו מקורונה קיימו מוקדם יותר השבוע פגישה טלפונית. ראה"מ שטח באוזני ח"כ אייכלר את נתוני התחלואה העולים בצורה מסכנת חיים בכל רחבי הארץ.

ראש הממשלה ביקש מח"כ אייכלר למסור לכ"ק מרן הרבי מבעלזא שהפעם מדובר בסגר קצר וממוקד, בתקווה שהחיסונים ישפיעו ולא נצטרך לסגר נוסף. כך יימנע ביטול תורה, מערכת החינוך תוכל לחזור לקדמותה ובאי בתי הכנסת יוכלו להתפלל בבריאות איתנה. "אך בינתיים אנו זקוקים לעזרת כל הציבור למאמץ מאוחד, להורדת התחלואה על ידי סגר הדוק בכל המיגזרים והגילאים".

ח"כ אייכלר הבטיח להעביר את הדברים במלואם, ומסר לראש הממשלה את ברכתו של הרבי מבעלזא, על מבצע החיסונים היעיל והמופתי. הוא סיפר כי הרבי מבעלזא מורה לחסידיו להתחסן ומתפלל לקדוש ברוך הוא שהחיסונים אכן יצליחו למנוע את המחלה הנוראה והעולם יחזור לשפיות בריאה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים