שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות חרדים » מרנן ורבנן בזעקה של הרגע האחרון – צאו להצביע!
"צריכים ללכת"
בעקבות אחוזי ההצבעה הנמוכים הורה מרן שר התורה כי גם מי שקשה לו – שייצא להצביע בכל מחיר. גם בביתו של חכם שלום כהן, שורר מתח גדול והרב יצא בזעקה נחרצת
יעקב ליצמן ומשה גפני אצל מרן הגר"ח קנייבסקי | צילום: באדיבות המצלם

בעקבות אחוזי ההצבעה הנמוכים בציבור החרדי והסכנה החמורה לעתיד עולם התורה הורה מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א בדקות האחרונות כי גם מי שקשה לו – שייצא להצביע בכל מחיר. שר התורה חזר פעמיים ואמר כי "צריכים ללכת, צריכים ללכת", והבטיח באופן חריג ונדיר כי מי שייצא להצביע: "יהיה לו שכר הרבה".

גם בביתו של נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, שורר מתח גדול והרב יצא בזעקה נחרצת: "תלך להצביע. אין שום תירוץ לשבת בבית או באיזו עבודה שלא תהיה. אם היו אומרים לך שברחוב הזה יש הרבה שזורקים כסף, היית עוזב את הכול ולוקח. בושה וחרפה, כשתלך לעולמך אתה משאיר את הכסף פה והולך. ולמה על מצווה של הקדוש ברוך הוא שתעבור זמנה, לא? יש עוד כמה שעות – קום ולך להצביע".

נשיא ה'מועצת' המשיך: "בר מינן יש לנו ל"ל לא לנו – ליברמן ולפיד. לא לנו אלה האנשים רוצים לחלל את התורה, נלחמים בקדוש ברוך הוא. מי אתם? איך אתה מסכים שאלה ישלטו במדינה? קום, לך ורוץ וקנה את עולמך. מבטיח לך – תקנה את עולמך. כשתעלה לעולם הבא תראה למעלה את מה שעשית".

כמו"כ, כרוז מבית מפלגת ש"ס מכריז בשעה זו ברחובות בני ברק: "השמאלנים נוהרים לקלפיות", לצד הבטחה ממרן חכם שלום כהן: "כל מי שיצביע יזכה לראות פני משיח בקרוב".

גם בבעלזא נלחמים על כל קול ובשעה האחרונה נמסר בקו הפנימי של חסידות בעלזא כי הגבאי ר' מעכיל פירר מוסר כי מרן האדמו"ר מבעלזא כבר התעניין מספר פעמים במהלך היום אם החסידים מגויסים כדי "לפעול ולהפעיל" למען הצלחת 'יהדות התורה'.

מרן הגר"ד לנדו שליט"א אמר: "מי שמצביע לסמוטריץ' מחלל את השם. מי שמסתתר ומשלה עצמו סביב כל מיני תירוצים ונמנע מלהצביע ג' הוא מזיד גמור. החזו"א סבר שיש קידוש השם בכל בחירות כמה המספר של החרדים, ולא משנה כל מיני דברים, ולא משנה כמה בחירות שיהיו, בכל בחירות יש חובה לקדש את השם ע"י הצבעה ג'".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים