שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "משווה את בנט וסער למחבלים מתאבדים"
ח"כית בליכוד
ח"כ מאי גולן תוקפת את ראשי ימינה ותקווה חדשה: "הם כמו מחבלים שלא מאמינים יותר בכלום ויוצאים למשימת התאבדות. אני לא מגזימה, לא אחזור בי"
תגיות:
יאיר לפיד, נפתלי בנט, גדעון סער | צילום: רענן כהן

חברת הכנסת מאי גולן מהליכוד החריפה הערב (ראשון) את הטון נגד יו"ר ימינה וראש הממשלה המיועד נפתלי בנט ויו"ר תקווה חדשה ושר המשפטים המיועד גדעון סער וכינתה אותם "מחבלים מתאבדים".

"מה שהכי מסוכן במנהיגי ציבור זה אנשים שאין להם לאן לחזור, ולנפתלי בנט ולגדעון סער אין לאן לחזור", אמרה בריאיון לתוכנית 'שחור לבן' עם אבי בלום ומשה גלסנר. "להבדיל אלף אלפי הבדלות, אני משווה אותם למחבלים מתאבדים. ולמה? אני לא מגזימה".

"אני משווה אותם מכיוון שהם כמו מחבלים שלא מאמינים יותר בכלום, יוצאים לאותה משימת התאבדות וגם אם הם יודעים שיש להם גזר דין מוות זה לא מעניין אותם כי הם שיעיים, וזה מה שקורה".

המראיינים נתנו לגולן את ההזדמנות לחזור בה. "אי אפשר להגיד על פוליטיקאים שאת כועסת עליהם שהם 'מחבלים מתאבדים'", הטיחו בה. גולן הדגישה: "לא אחזור בי, הם החליטו שתמות נפשם עם פלישתים". היא זלזלה גם באמירתו של ראש השב"כ ואמרה: "הוא יכול להמשיך להזהיר כשנוח לו".

השניים התעקשו: "למחבל מתאבד עושים סיכול ממוקד", חברת הכנסת מהליכוד השיבה: "לא תמיד אפשר לעשות סיכול למחבל מתאבד. הם יוצאים למשימת התאבדות ולא אכפת להם מה יהיה בסוף, הם רוצים להתאבד, הם יודעים שאין להם לאן לחזור. זה מה שבנט וסער עושים ואלה האנשים שאנחנו שמים בראש המדינה שלהם ואני לא אחזור בי. הם טענו שהם אנשי ימין והם מרמים לא רק את הציבור שלנו של הימין אלא כל אחד ואחד שהצביע להם ואת זה אני רואה בשטח".

המראיינים הביעו את מורת רוחם והמשיכו להתנגד, לדבריה: "חייבים להסתייג מהאמירה הזו. אין אפשר להגיד על פוליטיקאים לגיטימיים, לא לגיטימיים, את כועסת עליהם מחבלים מתאבדים. זו אמירה נוראית ומציעים שתחזרי בך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים