שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "משחק הפוליטי על גבם של ניצולי השואה"
גפני תוקף
יו"ר ועדת הכספים במכתב בהול לשר שמולי בנושא הרשות לזכויות ניצולי השואה: "עלול להיות לו מחיר כבד, שאיני חושב שאיש יהיה מוכן לשאת על גבו"
תגיות:
חבר הכנסת משה גפני | צילום: דני שם טוב, ערוץ הכנסת

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני במכתב בהול לשר איציק שמולי בנושא הרשות לזכויות ניצולי השואה:
"ניצולי השואה נמצאים בערוב ימיהם, והמשחק הפוליטי שמשוחק על גבם, מסוכן מאוד ועלול להיות לו מחיר כבד, שאיני חושב שאיש יהיה מוכן לשאת על גבו. אבקשך להיכנס במהירות לעובי הקורה, ללמוד את הנושא ולקבל את ההחלטה הנכונה, האנושית והאמיצה גם מהפן הפוליטי".

במכתב שנשלח בהעתק גם לרה"מ נתניהו, השרים בני גנץ וישראל כץ ויו"ר הכנסת יריב לוין ואחרים כותב ח"כ גפני: "כיו"ר ועדת הכספים של הכנסת בעשר השנים האחרונות זכיתי להכיר ולסייע בפעילותה המבורכת של הרשות לזכויות ניצולי השואה, הרשות הצליחה להגדיל בשנים אלה, בשיתוף עם חברי ועדת הכספים ובכלל, את ההקצאות התקציביות לניצולי השואה, להגדיל את המענקים שהם זכאים להם ולסייע להם רבות".

"בהסכם הקואליציוני בין הליכוד לכחול לבן סוכם כי הרשות לזכויות ניצולי השואה תועבר בשנת 2021 ממשרד האוצר למשרד לשוויון חברתי. זהו סיכום פוליטי כמובן, שבאופן מצער לא ראה לנגד עיניו את טובתם האמיתית של ניצולי השואה".

"מיותר להזכירך שניצולי השואה נמצאים בערוב ימיהם, והמשחק הפוליטי שמשוחק על גבם, מסוכן מאוד ועלול להיות לו מחיר כבד, שאיני חושב שאיש יהיה מוכן לשאת על גבו. ניצולי השואה מפוחדים מאוד. בדיוני הוועדה הם הביעו לחץ, עצב, כאב ויראה מפני ההתנהלות השערורייתית. בידך לשנות זאת".

"אבקשך להיכנס במהירות לעובי הקורה, ללמוד את הנושא ולקבל את ההחלטה הנכונה, האנושית והאמיצה גם מהפן הפוליטי. חברי ועדת הכספים ואני עומדים לרשותך בכל ענין ונמשיך ללוות את הטיפול בנושא ניצולי השואה ולסייע להם", דברי גפני.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים