שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » משלחת דיפלומטית של האו"ם סיירו ביו"ש
בהובלת הביטחוניסטים
הביטחוניסטים בסיור לחברי משלחות דיפלומטיות של האו"ם: "ההתיישבות ביהודה ושומרון – נכס אסטרטגי המאפשר יכולת הגנה על אזור המרכז"
'הביטחוניסטים' בסיור | צילום: 'הביטחוניסטים'

חברי תנועת 'הביטחוניסטים' קיימו אתמול (רביעי) תדרוך ביטחוני למשלחות דיפלומטים של האו"ם מ-9 מדינות שונות – בניהם קניה, ניגריה, הרפובליקה הדומיניקני, אסטוניה, לטביה, ליבריה, מלאווי ואיי מרשל.

במסגרת התדרוך הדיפלומטים תודרכו על ידי תא"ל במיל' אמיר אביבי, לשעבר סגן מפקד אוגדת עזה אודות האירועים בגזרת הדרום בדרום. כמו כן, המשלחת המשיכה לסיור בבית אריה שבשומרון בהובלת מפקד הגיס המטכ"לי לשעבר, אלוף במיל' גרשון הכהן שסקר בפני התנועה את האתגרים והחשיבות האסטרטגית של ההתיישבות ביהודה ושומרון.

מדברי מפקד הגייס המטכ"לי לשעבר, האלוף במיל' גרשון הכהן: "האחיזה ביהודה ושומרון מלמדת על ההבדל המהותי בין המצב ביהודה ושומרון לבין המצב ברצועת עזה בהיבטים הביטחוניים והיבטי זכויות האדם – והיא אשר מחוללת את השינוי בשטח. הבדל זה נובע מהחזקת הצירים הראשיים בשטחי C בהם ממוקמים נכסי ההתיישבות ומחנות צה"ל אשר מאפשרים הגנה ביטחונית משמעותית ליישובי מישור החוף".

מדברי סגן מפקד אוגדת עזה לשעבר, תא"ל במיל' אמיר אביבי: "דווקא בעת זו, בא נערכת מלחמה בין רוסיה ואוקראינה שאינה בהכרח משפיעה על ההיבטים ביהודה ושומרון ורצועת עזה, חשוב לפעול על מנת להדגיש את המציאות הביטחונית וחשיבות ההתיישבות והצורך של ישראל להגן על עצמה בכוחות עצמה בגבולות ומרחב ברי הגנה. התדרוכים שמבצעת התנועה למול נציגי האו"ם משפרות את מעמדה של מדינת ישראל בפני הקהילה הבינלאומית ומחזקות את הלגיטימציה הישראלית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
רק אלה שיסתכנו ללכת רחוק מדי יכולים אולי לגלות עד כמה רחוק אפשר ללכת

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים