שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "משמרים את ההיסטריה כדי לחסן ילדים"
שרת הקונספירציות
שרת החינוך בשיחות סגורות מעודדת קונספירציות: "יש גורמים במערכת הבריאות שבכוונה משמרים את ההיסטריה וזורעים בהלה. הם מנפחים את מספר הבדיקות"
בניין משרד החינוך | צילום: Ms. Li, שאטרסטוק

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון תקפה בחריפות את הגורמים המקצועיים במשרד הבריאות, על רקע העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה במערכת החינוך – כך דווח ב'חדשות 12'. שאשא ביטון טענה בשיחות סגורות שנערכו במשרד החינוך, כי "יש גורמים במערכת הבריאות שבכוונה משמרים את ההיסטריה וההפחדה".

על פי הדיווח של יעל אודם, באותן שיחות סגורות במשרד החינוך, שרת החינוך אף העלתה את האפשרות, שהלחץ שהם מפעילים נובע מ"רצון ללחוץ על חיסוני ילדים לפני שיפוג תוקפם בחודש יולי". לטענתה, "מבצעים בליץ בדיקות, מה שלא עשו לפני שבועיים, וזה מה שמקפיץ את הנתונים".

שאשא ביטון הוסיפה כי "כולנו יודעים מי הגורם במערכת הבריאות שמטריל את כל המערכת". "אי אפשר לנהל את הדבר הזה כמו שניהלנו בהתחלה – לפי כל המומחים אנחנו במציאות אחרת עם החיסונים", הבהירה שאשא ביטון. ביום ראשון הקרוב מתוכננת לשרה פגישה עם הפרויקטור נחמן אש, ובינתיים היא לא חושבת שיש צורך בהחזרת המסכות באופן גורף.

מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי הגיב לדברים בריאיון ליונית לוי ואמר: "אני מכבד את שאשא-ביטון, אך מערכת החינוך לא שלה". הוא הסביר כי כל המערכות עובדות יחד ואף הקימו דסק משותף, והוא הביע צער על הדברים שנאמרו.

סגן שר הבריאות לשעבר ח"כ יואב קיש הגיב לדברי שרת החינוך: "עם חברת קבינט קורונה כזו אני מודאג. אז השרה שאשא ביטון, אני מכיר היטב את מערכת הבריאות- אף אחד לא מנפח מספרים! האמת הפשוטה היא שאנחנו בהתפרצות ראשונית של קורונה ואת פשוט לא מבינה את זה".

יו"ר הקואליציה לשעבר ח"כ מיקי זוהר כתב בטוויטר: "שאשא ביטון הביאה עלינו את הגל השלישי ועלולה להביא על ישראל גל קטלני נוסף. אחרי שברוך ה׳ הצלחנו להחזיר לחיים את מדינת ישראל ממשבר הקורונה, באה הממשלה החדשה ומחזירה אותנו אחורה. זה פשוט כואב לראות איך הם הורסים את כל מה שבנינו".

שר הבריאות לשעבר ח"כ יולי אדלשטיין אמר הערב לערוץ 20: ״מאז יום ראשון התמונה ברורה, אך ממשלת ישראל גוררת רגליים. גורמי המקצוע במשרד הבריאות הם האנשים הטובים והמנוסים ביותר וכדאי להקשיב להם. הממשלה צריכה ליישם החלטות ולא להמליץ״.

לדבריו, "כשממשלה מקבלת מערכת בריאות במצב מצוין ומאשימה את קודמתה בכשלונות של עצמה כדאי שאזרחיה ידאגו. כשירות לציבור, זה היה מצב התחלואה ביום חילופי התפקידים במשרד הבריאות: 4 מאומתים חדשים. 253 חולים פעילים. 0.02% חיוביים.ממוצע נע של 12 חולים ביום. והפינאלה – 5.5 מיליון מחוסנים".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים