שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » משפחות הרוגי אסון מירון נתבעים ע"י עו"ד
בעקבות הפיצויים
זאת למרות ששר המשפטים גדעון סער החליט לאשר את מתן הפיצויים בלי כל קשר לעו"ד הנ"ל. אבל העו"ד ממהר לתבוע מהמשפחות 30%
האירוע הקשה במירון | צילום: דוברות איחוד הצלה

שערוריה: מיד אחרי אסון מירון צץ עו"ד שהחתים חלק ממשפחות ההרוגים על מסמך שבו הוא מתחייב לפעול למתן פיצויים מהמדינה, בתמורה לשכר טרחה של 30% מהפיצויים העתידיים. זאת למרות ששר המשפטים גדעון סער החליט לאשר את מתן הפיצויים בלי כל קשר לעו"ד הנ"ל. אבל העו"ד ממהר לתבוע מהמשפחות 30%. כך מדווח אבי מימרן.

מלשכת ח"כ יעקב אשר נמסר: "לאור הפרסומים השונים יש להבהיר כי מתווה מקדמת הפיצויים שאושר בממשלה למשפחות הרוגי אסון מירון אינו קשור לשום תביעה משפטית, ולכן אין לאף עו"ד את הזכות לדרוש בו חלק כלשהו. הניסיון של גורמים שונים לעשות קופה על גבן של המשפחות ראוי לכל גינוי".

איש התקשורת אברהם גרינצייג הגיב על המקרה וכתב: "חושב שאם עורך הדין הזה יתעקש להתעלק על המשפחות השכולות ולגזול מהם כמה שקלים שלא היה לו יד ורגל בהבאתם, רצוי לפרסם את פרטיו כדי להזהיר כל אדם שינסה להחתים בעתיד".

כזכור, שר האוצר אביגדור ליברמן ושר המשפטים גדעון סער סיכמו על מתווה סיוע למשפחות. המתווה הובא לאישור הממשלה ואושר ע"י. במסגרת המתווה מוצע להעניק סכום של כ-500 אלף שקלים לכל משפחה כסיוע ראשוני. ככל שיתקיימו הליכים משפטיים, יקוזזו סכומים אלו מהסכומים שיפוצו המשפחות, כשיקבע מי יהיה הגורם המפצה.

הצטרפו ועקבו אחר

4 תגובות

  1. לא רק נלקח מהם היקר שלהם עוד אתם רוצים לקחת 30% שלא בצדק??
    מה זו האכזריות הזאת??

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים