שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » משפחות מבצעי הלינץ' איימו על הפצוע ואחיו
"נרצח אותך"
משפחות מבצעי הלינץ' במהלך מבצע שומר החומות איימו על מור ג'אנאשווילי, שנפצע במהלך לינץ' בעכו, ועל ואחיו, כינו אותם מחבלים, וכל זאת בתוך בית המשפט
תגיות:
צילום: ארגון חוננו

בני משפחה של החשודים בביצוע לינץ' במהלך מבצע שומר החומות איימו על מור ג'אנאשווילי, שנפצע במהלך לינץ' בעכו, ועל ואחיו, בפתח דיון בהארכת מעצרם של החשודים. בין האיומים היו קריאות כגון "מחבל", "אני אדאג שנרצח אותך", ועוד, והכל בתוך אולם בית המשפט המחוזי בחיפה. אחד המאיימים אף התפרץ לסרטון של הפצוע ועורך דינו.

מור הפצוע, שמאז הלינץ' שעבר נזקק לכיסא גלגלים, תיאר "הגענו להארכת מעצר כדי שלא ישחררו את התוקף שמואשם בהתפרעות. לפני תחילת הדיון באו מספר ערבים והפנו אלי אצבע מאשימה שאני מחבל, שאני דרסתי. הם כמעט התקיפו את אחי, אמרו לו נרצח אותך, בזמן שאותם חשודים מחייכים לעיני כל". מור הוסיף בכאב "אני לא מבין מה קורה פה, מישהו אומר לי שאני מחבל, אני על כיסא גלגלים, איך זה הגיוני?".

אחיו של מור שליווה אותו לדיון הוסיף כי "הייתי איתו, ברגע שכל העניינים התלהטו אחד המחבלים סינן לעברי ואמר במילים מפורשות 'אני מעכו, אני אדאג שנרצח אותך', אפשר להגיד במילים מפורשות איומים לרצח. מקווים שימוצה איתם הדין".

עורך דינו של מור, חיים בלייכר מארגון חוננו, ניסה לצלם סרטון בו הוא מגיב לאמירות, אולם הופרע על ידי אחד מבני המשפחה המאיימים. בלייכר פתח את דבריו: "הייתי עד לאירוע נוראי ומזעזע בביהמ"ש המחוזי חיפה. במשפטים של הארכות מעצר של מחבלים שהשתתפו בהתפרעויות, משפחותיהם מגיעות לבית המשפט ומרגישות שם כבשלהן. מתחילות לצעוק לעבר נפגעי העבירה. אחד ממשפחות המחבלים התחיל לצעוק 'אתה מחבל, אתה דרסת ילד בן 12, אנחנו נעצור אותך, אנחנו נטפל בך'".

בשלב זה ובאמצע דבריו של עוד בלייכר התפרץ אותו בן משפחה של הפורעים לסרטון, צעק לעבר מור הפצוע "אתה מחבל" וסימן לעברו אצבע מאיימת.

עו"ד בלייכר המשיך בדבריו: "משפחות המחבלים ממשיכים להתנהל פה כבשלהן. הגיע הזמן שמשטרת ישראל תבין שיש פה מלחמה מול טרוריסטים שהחליטו לקום עליה, ותתחיל לפעול מולם ביד קשה ולא בחקירות רכות שלא מודים בהן. שיתחילו לגלות את האמת מאחורי ארגוני הטרור האלה שיצרו את המהומות ומתכוננים להמשיך בפרעות שלהם ברגע שתהיה להם הזדמנות".

נזכיר כי במהלך מבצע שומר החומות הותקף מור בעיר עכו ע"י עשרות פורעים בלינץ' מזעזע, ונפצע באורח בינוני. הפורעים רגמו את רכבו באבנים, וכשנמלט הכו אותו במוטות עץ וברזל, באגרופים ובעיטות, עד שהתמוטט והכרתו התערפלה. בהמשך גם חתכו את פניו בסכין.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הישג ענק הוא להגיב באותה צורה גם כאשר מנצחים וגם כאשר מפסידים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים