שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » משפחת בנט תגור ברעננה ולא בבלפור
דיווח
אבטחת שב"כ לנפתלי בנט: ההחלטה התקבלה על ידי ראש השירות, בתום הערכת מצב. החלטה לא התקבלה בשל איומים קונקרטיים, אלא כדי לצמצם סיכונים
תגיות:
נפתלי בנט | צילום: The World in HDR, שאטרסטוק

ההחלטה לאבטח את ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט באמצעות היחידה לאבטחת אישים של השב"כ – התקבלה על ידי ראש השירות נדב ארגמן, כך דווח ב'כאן חדשות'. מדובר בהחלטה חריגה, אך היא לא התקבלה בעקבות מידע קונקרטי על איום, אלא כדי לצמצם סיכונים.

לפני חודש הודיע קצין הכנסת ניצב יוסף גריף שליו"ר ימינה בנט תוצמד אבטחה ושביתו יאובטח. היום מתברר שגם בהחלטה זו היה מעורב השב"כ, שהמליץ לעשות זאת. בסביבת בנט אמרו אז שלא ביקשו את תגבור האבטחה.

ב'חדשות 12' דווח כי משפחת בנט לא צפויה לעבור למעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים, אלא מתכננת להמשיך לגור ברעננה. לבנט יש ארבעה ילדים בגילאי בית ספר שונה, וההעדפה שלהם כרגע היא להשאיר אותם במסגרות החינוכיות הנוכחיות. בנוסף לכך שרעייתו גילת עובדת ברעננה.

על פי הדיווח של דפנה ליאל, התוכנית היא להשתמש במעון הרשמי בבלפור כמקום עבודה שבו עורכים פגישות רשמיות. המשפחה תעביר את ימי השבוע ברעננה ואילו בסופי השבוע תגיע לבלפור. היחידה לאבטחת אישים של השב"כ תצטרך לעשות התאמות משמעותיות מאוד בביתם שברעננה.

אחרי החתימה על ההסכמים הקואליציוניים, הודיע הבוקר השב"כ כי החל לאבטח את ח"כ נפתלי בנט. בהודעה נכתב כי המהלך נעשה: "מתוקף ייעוד שירות הביטחון הכללי לשמירת סדרי המשטר הדמוקרטי ולאבטחת אישים, ועל דעת היועץ המשפטי לממשלה". לביתו של בנט הגיעו אנשי היחידה לאבטחת אישים, שהחליפו את אנשי האבטחה מטעם הכנסת שהיו שם קודם לכן.

בנט התייחס בראיון ב'חדשות 12' להגברת האבטחה: "אני עוד פעם רוצה לומר שלגיטימי לגמרי לכאוב, לבקר, הביקורת כלפיי – אני מקבל אותה, כי אכן, אמרתי דברים ובגלל האילוץ ובגלל נטילת אחריות של להוציא את ישראל מהבוץ, אני חוטף ומבין ומקבל את זה. אני כן מבקר חלק שהוא החלק המאורגן, שאפשר נורא לזהות את זה בכסף ואנשים שאתה יודע שהם לא קשורים. יש עכשיו מערך, בוודאי לשבוע הקרוב, של באמת איומים על אנשים, סחיטה, איומים, הצעות שוחד של תפקידים… "אם את תבואי בעלך יקבל…", דברים מזעזעים, זה משהו נורא. אז אנחנו מקימים ממשלה… אפשר להרגיע. במקרה הטוב הממשלה הזאת תעשה דברים אדירים למדינת ישראל. במקרה הפחות טוב, לא נצליח. לא קרה פה אסון. לפחות יצאנו מהבוץ".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים