שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » משפ' בנט מזמינה אוכל בסכום אסטרונומי
על חשבון משלם המיסים
ללא בדיקות או פיקוח, משפחת בנט מזמינה משלוחי אוכל על חשבון משלם המסים – בחסות הקביעה של עו"ד שלומית פרגו ברנע, לפיה הבית ברעננה משמש כמעון הרשמי של רה"מ בנט
רה"מ החליפי נפתלי בנט | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ללא בדיקות או פיקוח, משפחת בנט מזמינה משלוחי אוכל על חשבון משלם המסים – בחסות הקביעה של עו"ד שלומית פרגו ברנע, לפיה הבית ברעננה משמש כמעון הרשמי של רה"מ בנט. ההוצאות בגובה עשרות אלפי השקלים הן עבור משפחתו של בנט ולא בגין אירוח רשמי. כך דיווחה אילה חסון.

איש הפרסום גיא לוי, יוזם פרויקט 315 שנועד לבדוק את 315 המקרים המופיעים בנספח א' לכתב האישום בתיק 4000, והאם אכן טענות התביעה נכונות, כתב אמש כי החשיפה של אילה חסון מרסקת את שקר והנדסת התודעה של "נתניהו נהנתן". וכך הוא כותב בחשבון הפייסבוק שלו:

שרה נתניהו הועמדה לדין מאחר והיא הואשמה כי בבית ראש הממשלה הזמינו אוכל מבחוץ, על סכום של 393 אלף ש"ח בחמש שנים, כ-6,500 ש"ח בחודש. רוב הסכום של ה-6,500 ש"ח שימש לאירוח של גורמים רמי דרג. אירועים ופגישות שונות בהן התארחו שופטים, קצינים בכירים ועוד.

העיתונאית אילה חסון חשפה כי משפחת בנט הוציאה בשנה האחרונה על חשבון משלם המיסים סכום של 500 אלף ש"ח בעשרה חודשים, כ-50,000 ש"ח כל חודש, כאשר מתוכם הם רכשו בכל חודש, אוכל בטייק אווי בסכום של -11,500 ש"ח!

בניגוד להוצאות בתקופת נתניהו, בנט בתשובתו לבג"צ מודה כי הוא לא מנהל בביתו ברעננה את פגישותיו ולכן כל 11,500 השקלים האלו כל חודש, שימשו את בני משפחתו בלבד!

כשלושה ימים לפני כניסת משפחת נתניהו לבלפור, נקבע במיוחד עבורם (ללא אישור יועמ"ש) הנוהל המוזר אשר אסר להזמין טייק אווי כשיש מבשלת במעון.

כיום הנוהל שנתפר במיוחד עבור נתניהו נעלם ולמשפחת בנט יש גם מבשלת במעון וגם הזמנות טייק אווי בסכום של 11,500 ש"ח, לכל חודש בשנה האחרונה!

לסיכום כותב לוי: הסכום אותו משפחת בנט הוציאה כל חודש הוא כמעט וכפול מהסכום עליו שרה נתניהו עמדה לדין, וזאת כאשר אצל נתניהו רוב הסכום הלך לכיבוד אורחים בפגישות עם ראש הממשלה ולא לאוכל של המשפחה!

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
לא משנה כמה המצב טוב או רע, תמיד הוא בסוף משתנה

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים