שיתוף
תגובות
בריאות » חדשות הבריאות » משרד הבריאות יתנגד להקלות נוספות בשלב זה
ישיבת הקבינט
הקבינט יתכנס אחה"צ לדון בשאלת הטלת הסגר הלילי ובמעבר לשלב ההקלות הנוספות • גורם במערכת הבריאות: "המדד שיאפשר את המעבר לשלב ההקלות הבא, 500 נדבקים ליממה"
בדיקת קורונה, אילוסטרציה | צילום: Gil Cohen Magen, שאטרסטוק

משרד הבריאות מעדכן הבוקר את נתוני התחלואה ליממה האחרונה. על פי הנתונים, נוספו 286 מאומתים מאז אתמול, מתוך 12,882 בדיקות בסך הכל.

עוד נמסר, כי 288 חולים מתוך כלל המאושפזים מסיבוכי הנגיף נמצאים במצב קשה, מתוכם 122 מונשמים. עוד נמסר כי מספר הנפטרים עלה ל-2,721. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי באופן טבעי בסופי שבוע מדד התחלואה נמוך יותר בשל מספר בדיקות נמוך מהממוצע.

בתוך כך, אחר הצהריים צפוי להתכנס קבינט הקורונה כדי לדון באפשרות לעוצר לילי וכן לדיון המשך בשאלת ההקלות לעסקים. אמש דווח, כי משרד הבריאות צפוי להתנגד לכל הקלה שתעלה בדיוני הקבינט. בין ההקלות שצפויות לעלות לדיון בישיבת הקבינט היום: פתיחת מרכזי הקניות במקומות פתוחים וחזרה ללימודים של בתלמידי בתי הספר בכיתות ה'-ו' וי"א-י"ב.

אמש דווח בחדשות 12, כי שר הבריאות יולי אדלשטיין צפוי לקדם את פתיחת המסעדות בשטח הפתוח וגם את אתרי התיירות באילת ובים המלח, לאחר שהסיר את התנגדותו בנושא.

יצוין, כי בעוד שר החינוך יואב גלנט דורש לאפשר חזרה מיידית ללימודים, ראש הממשלה מעדיף להמתין שבוע נוסף.

בכיר במערכת הבריאות אמר לקראת כינוס הקבינט, כי "מדד התחלואה שיאפשר את המעבר לשלב ההקלות הבא, יהיה פחות מ־500 מאומתים חדשים ליום לצד מקדם הדבקה נמוך מ־0.8". לדבריו, "שני הדברים לא קורים. ולכן אין שום סיבה לפתוח, ועצם הדיון כלל לא ברור".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים