שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » החיסונים נפתחים לכל הציבור מגיל 16 ומעלה
ממחר
משרד הבריאות הנחה לאפשר פתיחת החיסונים לכל הציבור מגיל 16, החל ממחר. השר והמנכ"ל המשרד הנחות את קופ"ח לרכז מאמצים בקבוצות הגיל 50+ ובקרב מרותקי הבית
חיסון לקורונה | צילום: Aedka Studio, שאטרסטוק

משרד הבריאות הודיע היום (רביעי) לקופות החולים שיערכו לפתיחת החיסונים לכלל הגילים, ככל הנראה, החל ממחר. בקופת חולים כללית כבר שלחו הבוקר הודעה למבוטחיהם שכל הגילים יכולים להגיע להתחסן.

ממשרד הבריאות נמסר כי "מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי הנחה לאפשר פתיחת החיסונים לכל הציבור מגיל 16, החל ממחר (יום ה). להזמנת תור לגילאי 18-35 יש לפנות לקופות החולים (החל ממחר)".

עוד נמסר כי "למרות הפתיחה לכלל האוכלוסיה, הורו שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל המשרד, לקופות החולים לרכז מאמצים בקבוצות הגיל 50+ ובקרב מרותקי הבית".

שר הבריאות יולי אדלשטיין ומנכ"ל המשרד פרופ' חזי לוי קיימו אמש פגישה עם בכירי קופות החולים על אודות פתיחת האפשרות להתחסן עבור גילים נוספים. הפתיחה תתאפשר לכולם נוכח ההאטה בקצב החיסונים והירידה במספר הבאים לקבל את החיסון במוקדים השונים.

בתוך כך, שיעור המתחסנים בקרב בני ה-60 ומעלה נותר כמעט ללא שינוי בשבוע האחרון. כך עולה מנתוני משרד הבריאות. תוך שבוע נרשמה עלייה של שלושה אחוזים בלבד במספר המתחסנים מקבוצת הגילאים הזו, ובמקביל מתחמי החיסונים של קופות החולים מתרוקנים.

לפי משרד הבריאות, 3,236,859 מתושבי המדינה (35.13% מכלל האוכלוסייה) קיבלו את המנה הראשונה של החיסון לקורונה – 1,855,071 (20.13% מהאזרחים) מהם קיבלו גם את המנה השנייה.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין אמר הבוקר כי "3,237,000 ישראלים התחסנו בחיסון הראשון, מתוכם 1,855,000 קיבלו גם את החיסון השני (אתמול ניתנו 100,000 חיסונים, 70,000 מתוכם מנה ראשונה). המשמעות של הארכת הסגר מיום חמישי ליום ראשון בלילה היא עוד 200,000 איש שהופכים למחוסנים. נזק שולי לכלכלה מפני שמדובר בסוף שבוע, רווח גדול לבריאות".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים