שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » משרד החוץ נתן במה בטוויטר לדברי אבו מאזן
מדינה בשירות האויב
חשבון הטוויטר הרשמי של משרד החוץ צייץ בערבית: "הנשיא הפלסטיני אבו מאזן הביע את גינוי הרג אזרחים ישראלים בפיגוע בתל אביב"
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן | צילום: Alexandros Michailidis, שאטרסטוק

מדינה בשירות האויב: חשבון הטוויטר הרשמי של משרד החוץ צייץ והדהד את הודעת הגיוני של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בערבית. "הנשיא הפלסטיני אבו מאזן הביע את גינוי הרג אזרחים ישראלים בפיגוע בתל אביב, ואמר כי "הרג של אזרחים פלסטינים וישראלים רק מוביל להידרדרות נוספת של המצב. על ידי מתנחלים ואחרים". לאחר יממה שהציוץ היה באוויר ובעקבות מחאה ברשת, הציוץ נמחק.

ח"כ שמחה רוטמן: "כשאמרו "הממשלה הישראלית פלסטינית הראשונה", צדקו. מפיצים לעולם את דברי מכחיש השואה משלם המשכורות למחבלים, על חשבון משלם המסים הישראלי מהדף הרשמי של הממשלה. יועז הנדל וצבי האוזר, כבר הייתם מקימים ממשלה עם המשותפת בסבב הקודם וחוסכים למדינה את הטרחה הזו שבלשמור על ישראל יהודית".

ח"כ שלמה קרעי: "עדיין בתוך השבעה של שבעת הנרצחים הי"ד השבוע והם מתדלקים את קמפיין "אלימות המתנחלים". אוייבים עלייך ישראל. בושה".

ח"כ אורית סטרוק: "ממשלת בנט-לפיד בשירות האויב, משרד החוץ של מדינת ישראל נותן במה לארכי-טרוריסט אבו מאזן, המנוול שחוקק את חוק משכורות המחבלים, וחותם על תלושי המשכורת שלהם בכל חודש. שקד, סער, אלקין וכהנא- בני גנץ וליברמן משלמים לו. לפיד מדברר אותו. ואתם שותקים?"

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים