שיתוף
תגובות
תוכן שיווקי » משרד 'פרסום בחזית' מנגיש את הדיגיטל
עם הפנים לעסקים:
ברקע משבר הקורונה, מנגישים בזרוע הפרסום של קבוצת בחזית את עולם הדיגיטל לעסקים חרדיים ומציעים חבילות פרסום אטרקטיביות לצד פתרונות מסחר אלקטרוניים בתקופה זו
שמים אותך בחזית | צילום: פרסום בחזית

אין זה סוד שהדיגיטל החרדי חי, קיים, נושם ובועט. זו גם הסיבה לכך שאתם קוראים כעת את שורות האלו. המגמה בשנים האחרונות הביאה עסקים חרדיים רבים למכור ולספק שירות ללקוחותיהם גם בזירה הדיגיטלית, אך לצד זאת היו גם רבים שנותרו מאחור.

כעת, בשל משבר הקורונה שבמרכזו ניצבים בעלי עסקים רבים הנאלצים לסגור את שעריהם, כמו גם לקוחות רבים השוהים בבידוד, מצטרפים עסקים רבים לזירת המסחר הדיגיטלי. עם זאת, לחלק ניכר מהם אין את הידע הנדרש לתפעול מערכות אלה.

בעקבות כך, הודיעה זרוע הפרסום של קבוצת 'בחזית' על השקת חבילות פרסום ושיווק אטרקטיביים לבעלי העסקים בתקופת המשבר, כאשר בנוסף להטבות משמעותיות במחיר גם ילוו מומחי הדיגיטל של פרסום בחזית את בעלי העסקים וידריכו אותם בשלבי התפעול הראשונים של השיווק המקוון.

כיום פועלות תחת קבוצת בחזית שתי זרועות, בחזית מדיה המפעילה מערכות תוכן דיגיטליים (כמו גם את מהדורת המייל הזו), ופרסום בחזית המספקת את כלל שירותי הפרסום לבעלי העסקים, תוך שילוב ראשון מסוגו בין עולמות הפרינט והדיגיטל.

בפרסום בחזית מדווחים כי בתקופה זו חלה עלייה משמעותית במספר הלקוחות המבקשים לבנות אתר מסחר אלקטרוני לעסק, כמו גם תקציבי פרינט רבים המופנים לזירה הדיגיטלית.

"הקמנו מערך מפתחים ומעצבים מיוחד להתמודדות עם השלכות המשבר על עולם העסקים", אומר חזקי קופשיץ, בהתייחס לביקוש הגובר לפיתוח אתרים, כמו גם לרכישת פרסום דיגיטלי לקידום אתרים קיימים.

"אנחנו לא יכולים להבטיח הקמת אתר תוך יומיים, אבל עושים את המירב להשגת התוצאה הטובה והאיכותית ביותר בזמן הקצר ביותר, כאשר הזמן הממוצע להקמת אתר עומד על שבעה ימי עסקים", אומר קופשיץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
התקשורת, כמו אש, היא משרת נהדר, אך אדון נורא
(ג'יימס פנימור קופר)

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים