שיתוף
תגובות
דעות » מתאפרת? כך תמנעי את האסון הבא על פנייך
עמדת טיפוח
לו ידעת כי לגוון התאורה או לעוצמה שלה יש השפעה גדולה על המראה שלך כשתגיעי לאולם האירועים, היית עוצרת רגע? סביר להניח שכן • מעין קרני מעירה ומאירה
עמדת איפור מוארת | צילום: New Africa, שאטרסטוק

היום אכתוב לכן מספר תנאים קריטיים למניעת אסונות איפור שאתן חייבות לדעת.

עלי לציין כי נעזרתי במספר אנשים לכתיבת הטור הזה, בעיקר כדי להיות בטוחה שאיני מחמירה עם בנות הדור בעקבות העובדה שאני מאפרת עם דיפלומה. יש אנשים שיראו ברחוב מישהי ויבינו שיש על הפנים שלה בעיה, ואני יכולה להסביר מדוע הטעות הזאת התרחשה וכיצד ניתן למנוע אותה.

נתחיל?

תאורה אם התאפרת עם תאורה צהובה או לא חזקה מספיק, יש הרבה סיכויים ששמת בצד אחד של הפנים יותר או פחות סומק / ברונזר / הצללה / צללית יותר מהצד השני וכשתצאי החוצה לאור שמש, אולם או אפילו לתאורה רכה בבית מלון, המצב יכול להיות מביך.

אותה בעיה יכולה להיווצר אם התאורה נמצאת מצידה הימני או השמאלי של המראה וחשוך בצד השני, מה שיכול להיות מאוד צילומי ואטרקטיבי-  אם כי פחות מצב אידיאלי להתאפר איתו.

מברשות לא מתאימות הרבה פעמים אריזות המוצרים באות עם מוצרי הנחת איפור שכביכול מתאימים להנחת האיפור, ובכן הם לא. טרם ראיתי מברשת / ספוגית / מקל ספוג אחד שבא עם מוצר שבאמת מתאים למוצר, או למוצרים אחרים אם להיות כנה.

לדוגמה: סומק חייב להיות מונח עם מברשת גדולה, אוורירית ועדיף מלטפת ונעימה. ככה לפחות הלחי שלך מעדיפה ולא איזו מברשונת שטוחה ברוחב אצבע שבאה עם האריזה של הסומק. מכזו מברשת יכולות לצאת רק בוקסות ורודות ועקשניות של ורוד על הפנים.

אז במקום לפתוח כל פעם את אריזת הצלליות או הסומק שלך ולפחד שה"מקלון" ייפול תוך כדי הפתיחה והסגירה, תפילי אותו כבר במהירות לפח ותקני לעצמך מברשת מתאימה שתכבד את עצמה ואותך.

שיזוף טבעי או מייקאפ כהה ממך אם את טיפוס שאוהבת לשזף את המצח עם ברונזר לסוגיו או לשים מייקאפ לאותה המטרה, ואת עדיין נערה עם קו שיער צעיר וחשוף, את תהיי חייבת להעביר ולשזף גם את קו השיער הפנימי, ביחוד לבעלות מפרצונים. אסור בשום פנים ואופן להשאיר את האזור בהיר כי זה זורק את כל עבודת האיפור שמטרתה ליצור איפור טבעי ומחמיא.

כמובן שלזה מתווסף טשטוש החובה של המייקאפ לאזור הצוואר ואפילו תחת האוזניים במקרה של תסרוקת אסופה. אם המייקאפ דומה לגוון העור – זה לא יבלוט.

גבות – הרבה נשים מתבלבלות וצובעות את הגבות בצבע חום, מה שגורם לגבה גוון ורדרד, זה אסון. הצבע שמתאים כמעט לכולן זה צבע ירוק חאקי או אפור. הדבר החשוב הוא שזה יהיה צבע שמתמזג באופן מושלם עם שיער הגבה, גם שחור יכול להתווסף לרשימת האסונות הגבתיים שברשימה ה"שחורה".

כשאת רוצה להגדיל את השפתיים ע"י השפתון – דאגי לשפתון מט ואל תבריקי אותו, ההברקה תגרום לקו הגודל האמיתי של השפתיים לזהור ולנצוץ להרוס את כל האשליה.

רוצה לקבל טיפים לאיפור מקצועי במייל? השאירי פרטים

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אושר הוא האומנות לקלוע זר פרחים, מהפרחים שבתחום השגותינו

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים