שיתוף
תגובות
כלכלה » תיירות » מתווה התיירים נכנס לתוקפו החל מהבוקר
1 נובמבר
לפני הכניסה לישראל נדרש התייר להציג בדיקה שלילית מ-72 השנים האחרונות, וכן תעודת מתחסן/מחלים דיגיטלית. מי שיציג תעודה או בדיקה מזויפת תימנע כניסתו ל5 שנים
נתב"ג | צילום: Roman Yanushevsky, שאטרסטוק

החל מהבוקר (ב'), ה-1 בנובמבר, נכנס לתוקפו המתווה המאפשר כניסת תיירים לישראל – אך תחת קריטריונים קשיחים. "משרד התיירות שמח לקבל בברכה את התיירים המחוסנים", אמר אמש השר יואל רזבוזוב, והוסיף: "תיירים מרחבי העולם יכולים להגיע וליהנות מהמיטב שיש לישראל להציע".

עם זאת, כאמור, הקריטריונים לכניסה הם מחמירים ומספר התיירים שצפוי להגיע אינו גבוה במיוחד. תייר יכול להיכנס לישראל אם הוא חוסן באחד החיסונים המוכרים על ידי ארגון הבריאות העולמי, או בחיסון "ספוטניק" הרוסי, בפעם השלישית, או שחוסן בפעם השנייה בחצי השנה האחרונה, או לחילופין החלים מקורונה בחצי השנה האחרונה, כן לא שהה במדינה אדומה ב-14 הימים האחרונים.

החיסונים המאושרים על ידי ארגון הבריאות העולמי הם: פייזר, מודרנה, ג'ונסון אנד ג'ונסון, אסטרזנקה, קובישילד, סינופארם וסינובאק. בנוסף, כאמור, חיסון "ספוטניק" יוכר גם הוא, כמחווה לרוסיה.

לפני הכניסה לישראל נדרש התייר להציג בדיקה שלילית מ-72 השנים האחרונות, וכן תעודת מתחסן/מחלים דיגיטלית. מי שיציג תעודה או בדיקה מזויפת תימנע כניסתו לישראל למשך חמש שנים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים