שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » מתווה מימון ימי הבידוד יורחב גם לעצמאיים
בקרוב
משרדי הממשלה הרלוונטיים הודיעו על קידום מתווה שישווה את זכויות העצמאים לאלו של השכירים, בכל הנוגע למימון ימי הבידוד בעת משבר הקורונה
אביר קארה | צילום: ערן לב

משרדי האוצר והכלכלה, בשיתוף סגן השר אביר קארה, מרחיבים את הסדרת מתווה מימון ימי הבידוד גם לעצמאיים.

מהודעה שפרסם משרד האוצר עולה, כי בתוך פרק זמן קצר מתווה למימון היעדרות בשל ימי בידוד גם לעצמאיים, כך שגם עצמאי אשר הפסיד ימי עבודה בגין חובת בידוד שלו או של ילדיו ישופה על כך.

"מדובר בעוד צעד חשוב שהממשלה מקדמת על מנת לעזור למשק להמשיך את היציאה ממשבר הקורונה, לקדם צמיחה גבוהה ובעיקר לאפשר לכולם, גם לעצמאים, לשלב את הכלכלה לצד הבריאות", מסר שר האוצר אביגדור ליברמן.

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי, אמרה כי מדובר בבשורה נוספת המוכיחה כי הממשלה ממשיכה ‏לדאוג לעצמאים ולוודא כי ניתן לקיים כלכלה הוגנת וצומחת לצד הקורונה." זהו צעד חשוב שמשרדי האוצר והכלכלה מקדמים על מנת לאפשר גם לעצמאים בטחון תעסוקתי ומענה במקרים בהם נאלצים להמצא בבידוד", אמרה.

סגן השר אביר קארה מסר, כי מדובר בתיקון העיוות שנוצר בזמן משבר הקורונה, כאשר שכירים קיבלו שכר בגין ימי בידוד ואילו עצמאים לא. "הרוח והאופי של הממשלה הזו למקם את העצמאיים במרכז. חשיבות קבלת ימי בידוד לעצמאים, קריטית עבור העסקים שספגו מכה קשה בגלים הקודמים של הקורונה. המתווה יפרוס תחתיהם רשת בטחון שתקל עליהם ותעזור להם לצמוח ולצאת מהמשבר לצד הרפורמות הענקיות שהובלנו בחוק ההסדרים הפכנו את המחאה שלנו למדיניות הכלכלית של הממשלה, תודה לשרי האוצר והכלכלה על עבודתם המסורה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים