שיתוף
תגובות
חדשות » מתחזקות ההערכות לשלג בפורים
שלג בפורים
מזג האוויר הקר בשבת ככל הנראה היה רק הרמז למה שהולך להיות בחג הפורים הקרב ובא | במהלך השבוע המגמה תתחזק עם גשם שיתפשט בהדרגה וסיכוי לשלג – גם בפסגות המרכז
שמורת הטבע נחל עיון | צילום: מחסן גבר רשות הטבע והגנים

מזג האוויר החורפי של הימים האחרונים מאיים להימשך לתוך השבוע הקרוב, ועלול להשבית את חגיגות הפורים. הטמפרטורות בימים הקרובים צפויות להישאר קרות מהרגיל לעונה, ועד יום רביעי לא נראית גם הפוגה בגשם. עד יום שני הגשמים יהיו ברובם מקומיים, אבל ביום שלישי צפוי הגשם להתפשט לכל חלקי הארץ, ובשילוב עם הטמפרטורות הצונחות, מזג האוויר אינו מבשר טובות למי שתכננו ליהנות מאווירה פורימית בחוצות. ביום שני עשוי אף לרדת שלג בהרי המרכז, ובשלישי יש סיכוי לשלג בירושלים.

פורים לבן השנה זו אינה רק סיסמה", אמרו היום (שבת) באתר החרמון. הטמפרטורה במפלס העליון של ההר ירדה במהלך היום למינוס שלוש מעלות. במפלס התחתון נוספה שכבר של כ-40 ס"מ של שלג טרי. גובה השלג במפלס התחתון הגיע ל-130 ס"מ ואילו במפלס העליון מגיע השלג לגובה של 160 ס"מ. החרמון סגור למבקרים, ומנכ"ל האתר רפאל נוה ציין שצוותים פועלים לפינוי השלגים ולפתיחת צירי התנועה. עדכון בדבר פתיחת האתר יימסר בהמשך.

שלושת ימי הגשם שהיו הביאו לזרימות חזקות בנחלים. בעקבות הגשמים עלה נהר הירדן על גדותיו סמוך לגשר החמישה ולאורך התעלות המערביות.

הערב (מוצ"ש) והלילה יהיה מעונן חלקית. לקראת הבוקר יתכן גשם מקומי קל, בעיקר בצפון, ושלג עשוי לרדת בפסגות הגבוהות של הרי הצפון. מחר יהיה מעונן חלקית עד מעונן, וירד גשם מקומי בצפון הארץ. גשם יתכן גם במרכז. בחרמון ובצפון רמת הגולן ירד שלג, והטמפרטורות יהיו קרות מהרגיל בעונה. ביום שני תחול ירידה נוספת בטמפרטורות, ויהיה קר מאוד. הירידה בטמפרטורות תימשך גם ביום שלישי, שבו צפוי לרדת גשם בכל חלקי הארץ.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים