שיתוף
תגובות
כלכלה » כלכלה בארץ » מתנדבי וכונני 'איחוד הצלה' ינויידו לפרטנר
פרטנר להצלה
קבוצת פרטנר ו'איחוד הצלה' מרחיבות את השותפות עם עסקה הכוללת אלפי מכשירי סלולר מוקשחים המותאמים לכוחות ההצלה
הדור הבא של ה"מירסים". RuGgear RG725 | צילום: יצרן

קבוצת פרטנר ו'איחוד הצלה' מרחיבות את השותפות עם עסקה הכוללת אלפי מכשירי סלולר מוקשחים המותאמים לכוחות ההצלה, אלפי מנויי סלולר (חבילות תקשורת וכרטיסי SIM), ומעטפת שירות שהותאמה לצרכים הייחודיים של הארגון ומתנדביו.
 
איחוד הצלה התקשרה עם חברת פרטנר לרכישה של אלפי מכשירי סלולר המותאמים לטכנולוגיית PTT (Push to talk), שתאפשר להזניק מתנדבים לטיפול מהיר מציל חיים בחולים ופצועים.

המכשיר שנבחר הוא RuGear RG725, מכשיר סלולרי מוקשח ועמיד למשימות מבצעיות, ובמסגרת העסקה עם פרטנר יסופקו גם שירותי התקשורת (כרטיסי SIM עם תכניות חודשיות) על גבי רשת פרטנר, עבור אלפי המתנדבים.
 
מנכ"ל איחוד הצלה אלי פולק ציין כי "לאחר בחינה של מכשירים סלולריים מבצעיים מספקים בחו"ל ובישראל, בחרנו להתקשר עם חברת פרטנר. המכשיר RuGear RG725 הוא סלולרי מוקשח ועמיד במיוחד הכולל פונקציות PTT מהמתקדמות בעולם עם יכולת שידור ופיתוחים שהותאמו במיוחד לאיחוד הצלה. המכשיר מאפשר גם את התקנת אפליקציות ההזנקה שלנו לאירועי חירום ואפשרות להשתמש בו גם כמכשיר קשר ומכשיר סלולרי. אנו בטוחים כי הבחירה שלנו בחדשנות זו תאפשר לנו להמשיך להתקדם טכנולוגית ולהגיש עזרה רפואית מהירה שהיא הגורם המכריע בהצלת חיים".

כחלק מהרחבת השותפות בין פרטנר ו'איחוד הצלה', הוקם בחטיבה העסקית בפרטנר מערך תמיכה ושירות ייעודי עבור צרכי 'איחוד הצלה' והמתנדבים, באופן המתאים לצרכי הארגון ולאופי הפעילות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים