שיתוף
תגובות
חדשות » מתנדבי זק"א התכנסו לכבוד יומא דהילולא של משה רבינו
מגייסים אמבולנס
במהלך הערב הושק קמפיין לגיוס אמבולנס חדש לצוות זק"א ראשון לציון ע"י משפחת דעבול לעילוי נשמת אשת החסד מרת ז'נט דעבול ע"ה שנהרגה לפני שלושה חודשים בתאונה
| צילום: שמוליק קורלנסקי

תחת הכותרת "שבת אחים גם יחד" נערך אמש סעודת מצווה וערב הוקרה למתנדבי זק"א מחוז מרכז במרחבים שרון ושפלה בהשתתפות מר רז קינסטליך ראש העיר ראשון לציון, חברי מועצת העיר, הגאון הרב בן ציון קוק שליט"א, הרב אשר לנדאו רב המכון לרפואה משפטית, הרב שמואל ארליך רב המשטרה במחוז מרכז, דובי וייסנשטרן מנכ"ל זק"א, נסים אלקסלסי מנכ"ל חברא קדישא ראשל"צ משה גמרו מפקד זק"א מרכז, מפקדי המרחבים ישראל גודלבסקי ומנדי חביב ומתנדבי המחוז.

במהלך הערב הושק קמפיין לגיוס אמבולנס חדש לצוות זק"א ראשון לציון ע"י משפחת דעבול לעילוי נשמת אשת החסד מרת ז'נט דעבול ע"ה שנהרגה לפני שלושה חודשים בתאונת דרכים קטלנית.

הגאון הרב בן ציון קוק שליט"א מסר הרצאה מרתקת בנושא כבוד המת ודרכי פעולה באירועים קשים ובזמני מלחמה.

רז קינסטליך ראש העיר ראשון לציון, בירך את המתנדבים ואמר "כראש עיר אני נחשף לפעילות הקודש שמתנדבי זק"א עושים בשטח ולכן ברצונית להודות לכם בשמי ובשם תושבי העיר. שמעתי על היוזמה המבורכת של חבר מועצת העיר חברי אסף דעבול לגייס אמבולנס זק"א לעיר, אני אסייע שהרעיון הנפלא יצא לפועל".

הרב אשר לנדאו רב המכון לרפואה משפטית, אמר "מתנדבי זק"א מובילים את כל נושא כבוד המת בארץ ובעולם, אני בקשר יומיומי עם מפקדי המחוזות ועם המתנדבים בשטח ועושים הכל בכדי לשמור על כבוד המת. תמשיכו במסירות הרבה ובמלאכת הקודש שאתם עושים".

הרב שמואל ארליך רב המחוז המשטרה, אמר "המסירות והנחישות שיש למתנדבי זק"א זה משהו שראוי להערצה. בסופו של דבר הארגון הקדוש הזה בנוי עליכם המתנדבים היקרים. זה המקום להודות לכם ולאחל לכם שניפגש רק באירועים שמחים".

דובי וייסנשטרן מנכ"ל זק"א, אמר "ראשית אני רוצה להודות לרבנים, לראש העיר ולמשפחת דעבול שהגיעו במיוחד לחזק ולעודד את המתנדבים על פעילותם החשובה. ולכם משפחת זק"א היקרה יחד נמשיך להוביל את נושא כבוד המת ונהפוך עולם להביא כל נפטר יהודי לקבר ישראל".

בסיום הערב נערך טקס חלוקת תעודות הצטיינות תשפ"ב למתנדבים אבי שטרן מאלעד, שלא קוהלת מראש העין, ישראל אקשטיין מודיעין, יהודה מרקוס מרחובות.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים