שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "מתנכל למשפחות חרדיות מעוטות יכולת"
נתניהו נגד ליברמן
לוין: "זו פגיעה מכוונת בציבור עני שנעשית בדרך נוראה של פגיעה בילדים כדי להזיק להוריהם. אנו נמשיך לפעול ביחד להפלת ממשלת השנאה הרעה הזו"
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו | צילום: קובי גדעון /לע"מ

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו יצא היום (רביעי) בגיבוי לציבור החרדי נגד ההחלטה האנטישמית של צאר האוצר אביגדור ליברמן: "בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לתנועה האיסלאמית הוא מתנכל למשפחות חרדיות מעוטות יכולת כדי לקושש כמה כותרות בתקשורת. האופוזיציה המאוחדת תפעל להחליף את מה שכינה ח״כ אחמד טיבי ״הממשלה הפלסטינית-הישראלית הראשונה".

יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין: "החלטתו השערורייתית של שר האוצר אביגדור ליברמן, לבטל את סבסוד מעונות היום לתלמידי ישיבה, היא רוע בהתגלמותו. זו פגיעה מכוונת בציבור עני שנעשית בדרך נוראה של פגיעה בילדים כדי להזיק להוריהם".

"החלטת ממשלת השנאה נעשית בשעה שליברמן מחלק עשרות מיליארדי שקלים לטובת אינטרסים פוליטיים של אנשי התנועה האיסלאמית. גוש הימין חזק ומאוחד. אנו נמשיך לפעול ביחד להפלת ממשלת השנאה הרעה הזו".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, על ביטול סבסוד המעונות של ליברמן: "השטן בהתגלמותו. ביד אחת נותן 53 מיליארד שקל לאחים המוסלמים וביד השניה מרעיב את ילדי ישראל וחותך להם בבשר החי. מי שרוצה לשלוח חרדים במריצות למזבלה מתוך שנאה תהומית ומי שהוא עבריין מורשע באלימות ללא רחמים כלפי ילד בן 13 צריך לגמור מהר בפח האשפה של ההיסטוריה".

ח"כ בן גביר בתגובה: "הגזענות של ליברמן מוציאה אותו מדעתו. החלטתו האטומה של ליברמן בגיבוי בנט שקד, לפגוע בציבור החרדי, פוגעת קודם כל בילדים עצמם וחבל שליברמן לא מבין זאת". בן גביר הוסיף: "אם לשר האוצר חסר כסף בקופת המדינה, שיבקש ממועצת השורא שתקצה לו חלק מתקציב ה- 53 מיליארד שקל שהעניקה הממשלה לאחים המוסלמים".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' על גזירות ליברמן: "תורת ישראל היא זכות קיומנו כאן. הרעבת ילדי האברכים זו בושה ועוד אות קלון לממשלה הרעה הזאת. תתביישו לכם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים