שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » מתפרעים בבני ברק השתלטו והציתו אוטובוס
איבוד שליטה
נערי שוליים הציתו אוטובוס ברחוב השומר בעיר, נהג האוטובוס בן ה-41 פונה לבית החולים לאחר שהותקף. כוחות משטרה וכיבוי הגיעו באיחור של שעה וזרקו רימוני הלם
תגיות:
הצתת האוטובוס בבני ברק | צילום: דוד קשת
שריפת האוטובוס |
צילום: דוד קשת

אוטובוס הוצת הלילה (שני) על ידי מתפרעים ברחוב השומר בעיר בני ברק וניזוק באופן קשה. תושבי הבניינים הסמוכים נקראו לצאת מביתם מחשש לפיצוץ ופגיעה בכבלי החשמל. נהג האוטובוס בן ה-41 פונה לבית החולים במצב קל עם חבלות לאחר שהותקף באירוע אלימות.

לדברי עדי ראייה, לא הייתה נוכחות משטרתית במקום וגם צוות של כיבוי והצלה שהוזעק לזירה המתין לליווי המשטרה כדי להתחיל בפעולת כיבוי השריפה. כשעה אחרי ההצתה, שוטרי יס"מ הגיעו לזירה והשליכו רימוני הלם לעבר המפגינים בניסיון לפזרם.

מדובר מד"א נמסר כי בשעה 23:58 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ארוע אלימות ברחוב אהרונוביץ' פינת רבי עקיבא בבני ברק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר, נהג אוטובוס בן 41 במצב קל עם חבלות, לאחר שהותקף.

ב'ניוז 1' דווח כי מתחקור ראשוני של אירוע הצתת האוטובוס בבני ברק עולה כי הנהג וקצין הביטחון הראשי של חברת אפיקים פנו למשטרה, וזו סרבה להגיע לאירוע בטענה שאין שוטרים פנויים. גם לאחר שהוצת האוטובוס וגם לאחר שנשרף כליל סרבו כוחות הכיבוי להגיע למקום בטענה שאלו ההנחיות שקיבלו.

לנוכח אוזלת ידם של כל הגורמים, תקיים בבוקר (שני) אפיקים הערכת מצב ותשקול, יחד עם משרד התחבורה, להפסיק את שירותי התחבורה הציבורית בבני ברק.

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית הסתדרות הלאומית המייצג את רוב הנהגים במדינה מסר בתגובה: "נהגי האוטובוסים הפכו להיות בשר תותחים. הם עומדים בקו החזית ונפגעים שוב ושוב ואין קול ואין עונה. לא יעלה על הדעת שמצב זה יימשך. אנו תוהים מה יקרה לאחר שנהג ירצח על הכביש. אי אפשר כבר להמשיך ככה".

"דו"ח ארגון הנהגים מבית ההסתדרות הלאומית שפורסם רק אמש הצביע על עלייה תלולה באלימות כלפי הנהגים. כרגע אנו רואים עליית מדרגה מסוכנת ביותר. הגיע זמן שהעבריינים יכנסו לכלא. נהג הוא עובד ציבור ומי שפוגע בו חייב לשאת את דין הקשה ביותר. אוי לאותה בושה. זהו אירוע טרור לכל דבר ועניין", לשון ההודעה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים