שיתוף
תגובות
חדשות » מתקפת סייבר איראנית על ישראל • איראן טוענת- לכדנו סוכני מוסד בדרכם למתקן גרעיני
התוקפנות האיראנית
המשך מאתמול: מתקפת סייבר איראנית הפילה שורה של אתרי ממשלה ישראליים. האיראנים מתרברבים: לכדנו סוכני מוסד בדרכם לחבל במתקן גרעיני.
מתקפת האקרים | צילום: REDPIXEL.PL, שאטרסטוק

סמוך לשעה שמונה בערב דווח על אתרים מרכזיים בישראל בהם אתרי ממשלה, ואמצעים טכנולוגיים שהפסיקו לפעול למשך דקות ארוכות. אתרי הממשלה קרסו היום (שני) בזה אחר זה, במשרדים עודכנו כי מדובר במתקפת סייבר חריגה. כדי להתמודד עם המתקפה, האתרים הושבתו. בשעה זו מתקיימת הערכת מצב כדי להבין את גודל התקיפה והמשמעויות, כרגע לא נראה שיש נזק

גורם במערך הסייבר התייחס לנפילת האתרים: "מדובר בסוג של תקיפת סייבר שסותם את התקשורת. כמו שביתת משאיות שמאטות ועוצרות את איילון".

במקביל, בתקשורת האיראנית דיווחה היום (שני) על סיכול ניסיון חבלה באתר גרעיני – כמה חשודים נעצרו. במשמרות המהפכה טוענים שישראל תכננה לפגוע במתקן הגרעין בפורדו לפני כחודש. לדבריהם, חברי החולייה שנעצרה – שיתפה פעולה עם ישראל. יש לציין כי מתקן העשרת האורניום בפורדו הוא מהמתקנים החשובים ביותר בתוכנית העשרת האורניום של איראן.

כזכור, משמרות המהפכה של איראן לקחו אתמול אחריות על ירי הטילים לארביל שבעיראק ואמרו כי הם "מזהירים את ישראל – בפעם הבאה תהיה תגובה הרסנית".

בטלוויזיה הממלכתית של איראן, נזכיר, טענו שהטילים שנורו לעבר ארביל, בירת החבל הכורדי בעיראק, כוונו ל"בסיסים ישראליים סודיים". משמרות המהפכה הוסיפו כי היעד המתקפה היה מרכז מודיעיני ישראלי. בהודעתם טענו משמרות המהפכה כי מתקפת הטילים הייתה תגובה ל"פשעים המרושעים של ישראל", אחרי שבשבוע שעבר נהרגו שני קציני משמרות המהפכה בתקיפה שיוחסה לישראל בדמשק שבסוריה.

גורמים יודעי דבר אמרו אז כי שני הקצינים שנהרגו עסקו בפרויקט דיוק הטילים החשוב לאיראן ולחיזבאללה, ואם אכן כך מדובר במכה קשה לאיראן. בעקבות דרגת ההרוגים וחשיבותם העריכו בישראל שתהיה תגובה איראנית לתקיפה.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
צחוק משכח כאבים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים