שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "נבחרת בקולותינו – שכנע את סער"
מקלב לריבלין
דיווח: יהדות התורה דורשת מהנשיא לפעול באופן אקטיבי מול סער במטרה לייצר קואליציית ימין. סגה"ש מקלב: "הנשיא לא נבחר על ידי קולות השמאל"
יעקב ליצמן ואורי מקלב | צילום: דוברות הכנסת

נציגי יהדות התורה הצפויים להגיע היום (שני) לבית הנשיא מתכוונים להמליץ בפניו על בנימין נתניהו כמועמדם להרכבת ממשלה, אך לא לא להסתפק בכך: הם גם מתכוונים לדרוש מריבלין לשכנע את גדעון סער להצטרף לגוש של נתניהו, על מנת להקים ממשלת ימין יציבה – כך דווח ב'ישראל היום'.

על פי הדיווח של יהודה שלזינגר, החרדים יטענו בפני הנשיא כי הוא נבחר בזכות קולות הימין והחרדים – וכעת הוא צריך לפעול עבור מי שבחר בו. לבית הנשיא יגיעו ראשי הרשימה ח"כ משה גפני, השר יעקב ליצמן, סגני השרים אורי מקלב ומאיר פרוש.

מקלב אמר כי "כמו שהנשיא פעל לאחדות לאומית, כעת שיפעל לממשלת אחדות ימנית". לדבריו, "ריבלין מחויב כלפי מי שבחר בו להיות נשיא, הוא לא נבחר על ידי קולות השמאל".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער חזר אמש והצהיר כי מפלגתו לא תצטרף לממשלה בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו ולא תמליץ עליו מחר אצל הנשיא. "לא נתמוך או נצטרף לממשלה בראשות נתניהו ונפעל להקמת ממשלת שינוי במדינת ישראל", אמר סער בכנס במושב עזריה בהשתתפות חברי מפלגתו.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא מרוצה מהיחס שהוא מקבל, שיבדוק איזה יחס הוא נותן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים