שיתוף
תגובות
חדשות » פלילים ומשטרה » נגנב מחשבו האישי של עוזר השופטת נאור
נסיון לטיוח?
העוזר טוען שלא היו במחשב מסמכים הקשורים לוועדת החקירה הממלכתית. עם זאת, החשש הוא כי היו על המחשב חוות דעת ומסמכים שהעוזר שמר מתוקף עבודתו
חברי ועדת החקירה לאסון מירון הרב מרדכי קרליץ ואלוף (במיל') שלמה ינאי | צילום: דוברות הרשות השופטת

מחשבו האישי של עוזרה של יו"ר ועדת החקירה הממלכתית למחדל בהר מירון, השופטת מרים נאור, נגנב הלילה (שלישי) ממכוניתו. במשטרה בודקים אם המחשב הכיל חומרים חסויים הקשורים לעבודת הוועדה. כך דיווח ג'וש בריינר.

עוזרה האישי הוא סטודנט שממלא משרת טרום-התמחות כעוזרה של נשיאת בית המשפט העליון בדימוס, הגיע אמש לאירוע בגן אירועים בהרי ירושלים והחנה את מכוניתו בחניון הסמוך. בשלב מסוים המכונית נפרצה, ומתוכה נלקח רק מחשבו האישי.

לאחר שגילה על הפריצה, הגיש תלונה במשטרת גוש עציון הסמוכה, שהעבירה את התיק למשטרת מחוז ירושלים, נסיבות הפריצה לרכב עדיין נחקרות, ובמשטרה בודקים אם הוא היה המטרה לפריצה בשל עבודתו עם נאור.

הסטודנט טוען שלא היו במחשב מסמכים הקשורים לוועדת החקירה הממלכתית. עם זאת, החשש הוא כי היו על המחשב חוות דעת ומסמכים שהעוזר שמר מתוקף עבודתו.

הפריצה בוצעה בתקופת זמן חשובה מאחר ובשבועות הקרובים אמורה הוועדה לפרסם דו"ח עם ממצאי ביניים של החקירה, שעשויים להשפיע על מעמדם של בכירים במשטרה ובמשרדי הממשלה השונים.

כזכור, הועדה הוקמה לצורך חקירת האסון הנורא שהתרחש בל"ג בעומר בהר מירון בו קיפחו את חייהם 45 בני אדם. בועדה העידו בשבועות האחרונים בכירים רבים הקשורים בצורה ישירה או עקיפה להחלטות הקשורות בבטיחות המתפללים באתר.

מדוברות ועדת מרון טרם נמסרה התייחסות לדברים.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
חכמה אמיתית היא לדעת שאתה לא יודע כלום...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים