שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » נגני תזמורת התגייסו לסייע בקליטת פליטים
לאור החלטת המפכ"ל
נגני תזמורת משטרת ישראל התגייסו לסייע בקליטת עולים ופליטים מאוקראינה. שבתאי: "המטרה היא להבטיח שהאזרחים היוצאים מאזור המלחמה באוקראינה יגיעו ארצה בבטחה"
שוטר עם עולה בשדה התעופה | צילום: דוברות המשטרה.

בהתאם להחלטת מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי, כי משטרת ישראל תסייע בקליטת עולים ופליטים הנמלטים מהמלחמה באוקראינה, יצאו אתמול חברי תזמורת משטרת ישראל הדוברים רוסית ואוקראינית לנתב״ג על מנת לקבל את פניהם של העולים והפליטים ולסייע בקליטתם.

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: "המטרה שלנו היא להבטיח שהאזרחים היוצאים מאזור המלחמה באוקראינה יגיעו ארצה בבטחה, עם מינימום בירוקרטיה וקליטה מהירה בארץ, וכמובן לאפשר להם שהייה נוחה ובטוחה בישראל. אנו נגייס במהירות שוטרים ומתנדבי משטרה למשימות החשובות שלקחנו על עצמנו כחלק מהמאמצים הלאומיים של מדינת ישראל. זו הרוח הישראלית וזו הרוח והמדיניות של משטרת ישראל".

חברי התזמורת של משטרת ישראל הגיעו אתמול בבוקר לשדה התעופה בן גוריון בכדי לסייע לעולים בתהליך הכניסה לארץ והם ילוו את העולים והפליטים בימיהם הראשונים על אדמת ישראל. השוטרים סייעו בין היתר בתרגום הטפסים השונים, תרגום שיחות עם נציגים שונים בנתב"ג, הכווינו והרגיעו את בני המשפחות שהגיעו, הכל בשיתוף פעולה הדוק עם יתר הגורמים בשטח.

מנצח התזמורת רנ"ג מיכאל גורביץ המשרת 27 שנים בתזמורת משטרת ישראל היה נרגש בשדה התעופה ואמר: "משטרת ישראל לקחה חלק בסיוע, בקליטה של עולים חדשים ופליטים מאוקראינה, אנחנו כאן בכדי לסייע להם. נסייע בתרגום מסמכים, העברת מזוודות ונגרום להם להרגיש כמו בבית".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
גם מסע בן אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד קטן

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים