שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 3,818 אובחנו ביממה האחרונה כחיוביים לקורונה
סגר בחגים?
ביממה האחרונה עלה מספר החולים קשה בשישה ומספר המונשמים עלה בארבעה, ואתמול נפטרו שישה בני אדם שנדבקו בקורונה, ייתכן שבקבינט היום יוטלו מגבלות נוספות
אכיפת הסגר | צילום: דוברות המשטרה

3,818 איש אובחנו ביממה האחרונה כחיוביים לקורונה, כאשר מצבם של 221 מהם מוגדר קשה. כך דיווח הבוקר משרד הבריאות. מדובר בשיא שלילי נוסף בגל הרביעי של הקורונה, ובמספר כמעט כפול ממספר החיוביים לקורונה שנמצאו לפני יומיים שעמד על – 2,122.

שיעור הבדיקות החיוביות עמד אתמול על 3.75%, מתוך כ-102 אלף בדיקות, לא כולל את בדיקות הסקר. בבתי החולים מאושפזים בסך הכול 419 חולי קורונה. מצבם של 221 מהם מוגדר קשה, ו-46 גם מחוברים למכונת הנשמה. ביממה האחרונה עלה מספר החולים קשה בשישה ומספר המונשמים עלה בארבעה, ואתמול נפטרו שישה בני אדם שנדבקו בקורונה. חמישה מהם אתמול ואחד מהם היום.

15 יישובים מוגדרים אדומים, ועשרות נוספים כתומים. לצד זאת, מאז תחילת מבצע החיסונים של המנה השלישית התחסנו ברחבי הארץ כ-102 אלף בני אדם מבוגרים, בני יותר מ-60.

הנתונים פורסמו לקראת דיון בקבינט הקורונה שאותו יכנס אחר הצהריים ראש הממשלה נפתלי בנט, שקיים התייעצות טלפונית עם ראשי המפלגות כאשר המסר המרכזי – נדון היום על הגבלות נוספות, בניסיון להימנע מסגר בחגים, ראש הממשלה בעצם הוא כבר מכין את הקרקע לסגר בחגים באם לא תשתנה המגמה, בשיחות אמר בנט שיש עלייה מדאיגה במספר החולים שמצבם קשה. "היינו על 50 חולים קשים, עלינו ל-100, ואז 200 וכך הלאה. קצב ההכפלה הוא כל עשרה ימים", אמר בנט. 

בנט שוחח עם השרים ואמר להם ש"ייתכן שנידרש לצעדים קשים יותר" – ובין היתר מדובר על מגבלה על התקהלויות והטלת חובת עטיית מסכות בהתקהלויות של יותר מ-20 אנשים במרחב פתוח.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים