שיתוף
תגובות
משפט » נדחה הדיון במשפט נתניהו שתוכנן לרביעי
בשל הסגר
בשל הסגר נדחה הדיון במשפט רה"מ נתניהו שתוכנן ליום רביעי הקרוב, טרם נקבע מועד חדש. גנץ: "עוד הוכחה לכך שמערכת המשפט לא רודפת את נתניהו"
תגיות:
ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בכנסת | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

 בית המשפט המחוזי בירושלים הודיע היום (שישי) על ביטול הדיון במשפט תיקי האלפים של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שנקבע לשבוע הבא. במכתב ההחלטה נאמר בין היתר: "בהמשך להודעת מנהל בתי המשפט בדבר התאמת מתכונת הפעילות בבתי המשפט והתמודדות עם נגיף הקורונה, ובהתחשב בריבוי הנוכחים המגיעים לדיון ובסגר הכללי, הדיון שנקבע ל-13 בינואר – מבוטל".

שר המשפטים גנץ על דחיית משפט נתניהו: "בשל הסגר, נעתר מנהל בתי המשפט, לבקשות השופטים, עורכי הדין והציבור, ואיפשר לשופטים להפעיל שיקול דעת בדחיית דיונים. השופטים במשפט נתניהו בחרו להפעיל אותו ולדחות את המשפט. זוהי עוד הוכחה לכך שמערכת המשפט לא רודפת את נתניהו".

יו״ר מפלגת הישראלים, רון חולדאי, במתקפה על גנץ: "לא עברו שבועיים מאז שניסנקורן עזב את משרד המשפטים – ומשפט נתניהו נדחה. גנץ לא מפספס הזדמנות להיכנע לביבי". ניסנקורן הוסיף: "‏כשר משפטים לא התקפלתי והוצאתי נהלים ששמרו על בתי המשפט פתוחים גם בימי סגר".

כחול לבן בתגובה לניסנקורן: "אבי, הפכת משליח מקצועי לשקרן בינוני. כנראה שכחת שאתה אישרת את סגירת בתי המשפט בסגר הקודם והארכת בשבועות את הפגרה. בניגוד אליך גנץ עמד על השארת בתי המשפט פתוחים והמתקפה שלך היא פגיעה פוליטית בבית המשפט".

כחול לבן בתגובה לחולדאי: "תגובה שמעידה על בורות וחוסר הבנה של מערכת המשפט, אבל זה לא מפתיע שזה מה שמנסח פייק מועמד בחצי משרה שלא ירוץ עד הסוף ויפרוש רגע לפני קו הסיום".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
היה אסיר תודה על כל האנשים הקשים בחייך, ותלמד מהם. הם מראים לך בדיוק מי אתה לא רוצה להיות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים