שיתוף
תגובות
חדשות » צבא וביטחון » נהגי אגד תעבורה שובתים בעקבות יידוי האבנים
שישה מקרים נוספים
הסלמה ביידוי האבנים בין מעלה אדומים לירושלים: שישה מקרי יידוי אבנים הערב בסמוך לגשר נעמי שמר • באחד המקרים נוסעת נפגעה • תנועת הקווים הופסקה עד גמר השירות
לא בשרות | צילום: אגד תעבורה

קווי אגד תעבורה בין מעלה אדומים וירושלים מושבתים הערב עד לשעה 23:00 ויחודשו אח"כ עד גמר השירות.

תנועת האוטובוסים הופסקה בעקבות שישה מקרים של יידוי אבנים בסמוך לגשר נעמי שמר בהם נפגעו קל נוסעים.

באחד המקרים – קו 178 בשעה 20:30 – נפגעה נוסעת מפגיעת האבן.

באיגוד ועדי התחבורה בכוח לעובדים הודיע על כוונתו לשבות בשבוע הבא בעקבות החרפת האיום בקווי מעלה אדומים- ירושלים.

תמר אוחנה, ראש ענף במשותף לענף התחבורה הציבורית בכוח לעובדים: "בכל פעם שעולה איום השביתה, המשטרה מתחייבת לפעול, אך פעילותה מוגבלת עד לא קיימת. את המחיר משלמים הנוסעים והנהגים. ייתכן כי רק מימוש השביתה יבטיח הצלת חיי אדם".

מארגון תחבורה בדרך שלנו נמסר, כי הפסקת שירות התחבורה הציבורית בין מעלה אדומים לירושלים על ידי ארגון 'כוח לעובדים' הלילה, בעקבות יידויי אבנים, "מפקירה את נוסעי התחבורה הציבורית ואינה מצילה חיי אדם".

לדברי מקס מורוגובסקי, יו"ר הועד המנהל בעמותת הנוסעים והמומחים, "הנוסעים והנהגים שותפים לדרך ואנו מצפים מארגון כוח לעובדים שיתמוך בצעדי סולידריות עם הנוסעים, גם במציאות בטחונית קשה ולא להפסיק את השירות החיוני לאלפי נוסעים שבויים. באירועי היום נפגעה נוסעת והמציאות הבטחונית הקשה מחייבת אותנו לפעול יחד. הדרך לדאוג לרווחת הנהגים ובטחונם היא לא בפגיעה בנוסעים".

מורוגובסקי הוסיף ואמר, כי בארגון "מצפים משר הביטחון, בני גנץ ומשרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי, להפעיל מחדש את יחידת האבטחה המיוחדת לתחבורה הציבורית, שפעלה בירושלים לפני מספר שנים ותפקידה היה לסכל פעילות טרור כנגד הנוסעים והנהגים בתחבורה הציבורית. אנו מבקשים להציב את אנשי היחידה בתחנות ובקווים מועדים לפורענות, בהם יש צורך מיוחד בהצבתם".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם אתה נראה היום כפי שהיית נראה אתמול, בשביל מה לך המחר?

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים